Aşkın Yolculuğu: Tanıtım

888 18 6
                                    

Okuldan nefret ediyorum. Sınavlar sınavlar sınavlar.. Bla bla bla. Neyse en azından okulda bir şanımız şöhretimiz var. Kısaca okulun popi gruplarının başında geliyoruz. Okulda herkesin bir grubu var. Bizim olmasa eksik kalırdı, olmazdı yani.. Herkes popiyle arkadaş olmak ister. Fakat biz grubumuza kimseyi almıyoruz çünkü 10 senelik arkadaşların içine yeni birileri almak olmaz bize göre. Neyse bizim grubu anlatıyım. Ben kendimi güzel görmesemde arkadaşlarım öyle derler, bilmiyorum. Bazen çok süslü ve havalı olabiliyorum ama ne yapabilirim ki ? Yani bu benim doğamda var. Buse, grubun en sempatiklerinden birisi. Bazen mallık yapsa da 10 senedir katlanıyorum alıştım artık. Elif, grubun en çok güleni ve esprilisi. Ayrıca çok tatlı. Ezgi, trip piremsesimiz. Her boka trip atıyor. Gamze, minnak kuş. Grubun en bücürü, şekerlikte kimse eline su dökemez. Neyse grup böyle işte.. Bir de bizim gıcık olduğumuz bir grup var ki götleri kalkmış. Tamam birazcıcık tatlı olabilirler . O grubu da tanıtıyım. Gökalp, bence çete başı ama çok daş Allah var. Okul daşlarının içinden ilk 5'e girer. Buse Gökalp'ten hoşlanıyor. Aykut grubun Japon'u. Çok utangaç ve basketbolcu. Gerçi ben de voleybolcuyum ne yani alla allaa. Kürşat, gruptan en sevdiğim çocuk. Arkadaşım yoksa ne sevicem lan onu. Kürşat'ta basketbolcu ama biraz şişman ama onun kemikleri iri bir kere taam mıı .s.s Bu arada Ezgi Aykut'u seviyor. Berke grubun en havalısı. Grup başkanı gibi dolanıyor. Dedim ya götü kalkmış. Her neyse bizim hikayemizde bundan sonra başlıyor... 

Aşkın YolculuğuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin