Sea :dD Neysem iyi okumalar :D
OHA!
Bilge: Çağrı?
Çağrı zavallım cevap veremiyordu. Sadece yerde kıvranıyordu.
Elif: Erkekmiş ve bizim ex eniştemizmiş.
dedi umursamazca omuz silkerek.
Bilge: Ya Elif çocuğu ne hale getirdin salak.
Elif: Bana ne. O da öyle bir mallık yapmasaymış. Hem çarşafı zaten yarısına kadar koymuş hiç farketmiyorsunuz.
Bilge: Çağrı iyi misin ?
Çağrı: İyiyim ama çocuklarımız olmayacak hayatım.
Bilge: Kes sesini yoksa bir tane de ben geçiririm.
Elif: Çok vıcık vıcıksınız. Aşk böcükleri.
Buse: Sen farklısın sanki.
Elif bana öyle bir döndü ki..
Buse: Ee.. Şey.. Benim uykum var, iyi geceler.
Gamze: Çok tatlı değiller mi ama yaa ?
Elif: Aay batsın tatlılığı yat zıbar.
-SABAH-
Rukiye hocanın kapımızı kıracak gibi çalmasıyla uyandık. Ne hoş değil mi ?
Rukiye Hoca: Evet kızlar sıra geldi cezanıza.
Elif: Hocam sabah sabah ne cezası yaa. Hem ne demişler ne olursa olsun uykudan önemli değildir.
dedi ve kafasını geri yastığa koydu. Rukiye hoca komidine yönelirken biz sessizce hocayı izliyoduk. Çekirdek alabilir miyiz acaba ?
Rukiye hoca sürahideki suyu bardağa koyduktan sonra bardaktaki suyu Elif'in kafasına döktü.
Elif: Ebenizin..
Koptum aq. Şuan biz ölüyoruz hem de bu yaşta ve gülmekten.
Rukiye hocanın yüz ifadesine bakınca sessizlik oluştu. Bende yutkunurken bu sessizlikte duyuldu tabi. Şuan Bilge gülmemek -tabi bu bana göre böğürmek- için burnunu sıkıyor.
Elif de hocaya bakınca ciddileşti.
Elif: Ee yani hocam ebeniz diyorum ne hoş kadın değil mi ? Onun o tombul yanaklarından öpün bol bol.
Rukiye Hoca: Yalnız senin 'ebe' diye bahsettiğin kişi öldü tatlım.
Elif: Hadi yaa. Allah rahmet eylesin ozaman. Değil mi kızlar ?
Ezgi: Hıı aynen hocam öyle.
Rukiye Hoca: Her neyse cezaya gelelim.
Ne cezaymış arkadaş bir söyleyemedi gitti. Söylemese daha iyi sanırım.
Buse: Hocam bence hiç gelmeyelim.
Rukiye Hoca: Hiç öyle kaytarmaya çalışmayın kızlar. Ben cezanızı belirledim zaten. Elif senden başlamak istiyorum.
Elif: Niye acaba hocam ? Neden ben anlatsanıza biraz.
Rukiye Hoca: Gördüğüm kadarıyla dışarı çıkma fikri senden çıkmış o yüzden.
dedi. Ben ise Elif'e gelecek olan cezayı gülerek bekliyordum.
Rukiye Hoca: Tutku'ya hizmet edeceksin.
Ov şit men sjsjsj.
Elif: Nee !! Hayatta olmaz. O bana hizmet etsin bana ne ya. Ben kimseye hizmet felan etmem.
Elif böyle çıkışınca ben Elif'e şaşkınca bakıyordum. Normal karşılamasını bekliyordum sonuçta sevgilisi.
Benim şaşkınca bakmam fazla uzun sürmedi zaten çünkü Gamze hayvan gibi güldü.
Rukiye Hoca: Sıradaki kişi olarak Gamze'yi seçtim.
Gamze: Hadi ya.
dedi gözlerini devirerek.
Rukiye Hoca: Sende Engin'e.
Gamze: Hadi canım. Şu V4'ten tatlı.. Yani şu itici çocuğu mu ?
Rukiye Hoca: Evet o tatlı çocuğa hizmet edeceksin
Gamze: Okey
dedi gülerek. Oo havada aşk kokusu var.
Elif: Yok tavla
Allah'ım ben nerelere gidem. Bu kız espri yapmasın nolur.
Rukiye Hoca: Aaay kızlar hepinizin tek tek yorumuyla uğraşamam. Elif Tutku'ya, Gamze Engin'e, Buse Gökalp'e, Ezgi Aykut'a -
Bilge: Ben de Çağrı'ya mı ?
dedi sevinçle bakarak.
Rukiye Hoca: Hayır Berke'ye tatlım.
Bilge: Hah ?! Hocam çok saçma. Hem başka ceza yok mu ?
Rukiye Hoca: Ha-yır.
Ezgi: Peki kaç saat hocam ?
Rukiye hoca biraz düşünüyormuş gibi yaparak Ezgi'ye gülerek baktı. O kadar her şeyi planlamış hala ibnelik peşinde.
Rukiye Hoca: Saat ile hesaplarsak 72 saat Ezgi'ciğim. Süreniz başladı. Ayrıca dün gece olanları biliyorum. Çağrı'ya da söyledim 3 gün boyunca odasından çıkamayacak. Oğlanlar kapıda bekletmeyin onları.
dedi ve çıktı. Ciddi lan bu karı.
Elif: Hadi ya şaka bu.
diyerek kapıya ilerledi. Ben de Elif'i , Ezgi de beni takip etti. Elif kapıyı açınca karşımıza 5 adet ibnelik yapmaya hazır erkek ile karşılaştık.
Tutku: Evet sevgilim başlayalım artık.
Elif: Hah? Şaka mı bu ? Buse nerdesin tokat at bir bana.
dedi. Bende o öyle deyince tokat attım. Ama biraz fazla kaçtı.
Elif: Yanağım koptu piç. O nasıl tokat ?
derken de yanağını eliyle tutuyordu. Kıpkırmızı olmuş.
Tutku: Buse sevgilime ne yapıyorsun sen ? Onun bana hizmet etmesi için sağlam olması gerek.
Elif gözlerini kısarak çok tehditkar bir şekilde Tutku'ya baktı.
Elif: Çok adisin.
Tutku: Bende seni seviyorum. Ama acıktım ben odama kahvaltı getirir misin ?
Elif: Sen alsanaağ. Benim uykum var.
Tutku sanırım sevgilisine kıyamayacak. Yoksa niye tek kaşını kaldırarak tuhaf bir şekilde Elif'e baksın ki ? Sanırım Elif anlamış olacak ki 'Tamam ya gidiyorum ben' dedi ve gitti. Bu hareketin ne anlama geldiğini bir ara Elif'e sormalıydım.
Gökalp neden bana sırıtarak bakıyor ? Neden yani ? Why god ? Why me ? Ah! Kolum !
Buse: Kolum acıdı ya. Ne var ?
Gökalp: Ben de acıktım.
Buse: E git zıkkımlan napıyım yani ?
Gökalp: Aykut Rukiye hocanın oda numarası kaçtı yaa ?
Buse: Eben.
Resmen beni tehdit etti domuz.
Buse: Hepiniz acıktınız biliyorum ayıcıklar. Bekleyin. Bilgeeeee, Gamzeeeee kahvaltı almaya gidiyoruuz.
&&&&&&
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın Yolculuğu
HumorHerkes zamanda yolculuk yapıyor. Anılarıyla geçmişe, hayalleriyle geleceğe..