İyi okumalar. Bu arada VOTE verenler inşallah matematikten 100 alırlar sürekli sjsjsjsj
-BERKE-
Bizim grupla giderken panoların birinde '............ tarihinde 1 aylığına Antalya'ya animasyon hazırlamaya gidilecektir. Katılmak isteyen öğrencilerimizin Okul Aile Birliğine isimlerini yazdırıp yanlarında getirmeleri gerekilenlerin listesini almaları rica olunur.' yazısını gördüm. Aslında 1 ay kafa dinlemek iyi olurdu. Gruba da sorduktan sonra Okul Aile Birliğine kaydımızı yaptırıp kağıtları aldık.
Gökalp: Buseler de gelicekler mi ?
Aykut: Gelirler ya gelirler.
-6 GÜN SONRA BİLGE'DEN-
Son bir gün kızlarla valizleri hazırladık, yarın sabah 05.00'de okulda olucakmışız ve bugün bizde kalmaya karar verdik. Normalde birlikte olduğumuzda hiç uyumayız geceleri ama sabah erken kalkmak zorundayız. Zaten Elif uyudu hemen. Ezgi ile Gamze de uyudular sanırım. Buse yanımda o uyumadı daha birazdan biz de yatıcaz.
Bilge: İyi geceler.
Buse: Alarmı 04.30'a kurdum haberin olsun. İyi geceler.
-SABAH SAAT 04.30-
İlk kalkan benim. -Günaydın iç ses niidiyon ?- -Lan iç ses- -Kime diyorum aq- * Ne var ya alla allaaa.Hem sen kızları uyandırsana.* -Piki-
Bilge: Laaaan bebelaclar kalkınn!!
Elif: Ne bağırıyon, mübarek din kardeşim ? Kulağımın zarı patladı hayvan !!!!
Bilge: Kalk Busee !!
Buse: Ne var amk ya
Gamze: Kalktık sus.
Puhahah nasıl uyandırdım ama ? Anaaam Çağrı'ya mesaj atıcaktım, unuttum. Telefonumu şarjdan çıkartıp Çağrı'ya 'Aşkısı 04.50 gibi bizim kapının önüne gel sefiyorum senii <3' yazdıktan sonra aşağı inip kahvaltı hazırlamaya başladım. Her haltı bana yaptırıyorlar yaa. Niyse 1 ay açık büfe ıptıs çıktıs. Tostları tost makinesine koyduktan sonra küçük çantama şarj, acır bucur ( abur cubur ), yedek BB krem, rimel, göz kalemi koydum. Nolur nolmaz yani. Ben çantamı ayarlarken tostların olduğunu anladım. Çömkü Bilge olmak bunu gerektirir.
Ezgi: Çağrı gelmiş bekliyor.
Bilge: Ney Çağrı mı ? Kalkın gidiyoruz.
Buse: Ay sevgilisini özlemiş
Bilge: Özlerim olm
Gamze: Hazırım ben. Elif bir tıkınmayı bitirse
Bilge: He la Elif eline al tostunu ben annemi uyandırıyım.
Annemin odasına girip annemi dürtüklemeye başladım.
Bilge:Annööö biz gidiyoruz kalkk
Annem: Nereye ?
Hah ? Cidden mi ?
Bilge: Antalya'ya gidiyoruz ya annecim.
Annem: Haa tamam geliyorum bekle.
Annemin odasından ayrılıp kızların yanına geldim. Benden sonra da annem geldi.
Annem: Kızlar beni sürekli arayın. Yemek alın ama kilo asla. Size güveniyorum. Ben her hafta Çağrı'yı arayacağım.
dedikten sonra hepimizi teker teker öptü. Ben olsam üşenirim de neyse.
Gamze: Elif yeter ama tostunu yolda ye.
Elif: Yo sonono ollo ollooo
Evden çıktıktan birkaç dakika sonra okuldaydık. Bütün bavullar Çağrı'daydı. Herkes otobüse binmiş. Çağrı bavulları yerleştirdikten sonra bizde bindik otobüse. Çağrı Yasin'in yanına oturdu piç ya. Bizim kızlara baktığımda Buse Gökalp'in yanına, Ezgi Aykut ile, Gamze Engin'le ,Elif'i söylemeye gerek bile yok tabi ki Tutku'yla oturuyor. Sattılar beni aq. Kendimi 9 çocuğuyla ortada kalmış gibi hissediyorum.Onu bunu geçtim de sadece Berke'nin yanı boş. Niden ben ? Niden yani ? Mecburiyetten yanına oturdum. Bir de sırıtıyor ibne. Çağrı da bakıyor bana ama kendi haketti. Onları umursamadan çantamdan telefonumu ve kulaklığımı çıkardım. Şarkı listeme girip EXO'dan herhangi bir şarkı açtım.
-3 SAAT SONRA-
Gözlerimi yavaş yavaş açtım. Başım birinin omzundaydı ya da ben öyle hissediyorum. Gözlerimi etrafta gezdirdiğimde herkes uyuyordu. Buse ve Gökalp omuz omuza, Elif ile Tutku sarmaş dolaş, Ezgi ile Aykut normal oturuyor gibi uyumuşlar, Gamze ve Engin sarılmışlar, uyuyorlardı. İyi de ben şuan kiminle uyudum diye düşünmemle kafamı Berke'ye çevirmem bir oldu. Berke mi ? İyi ki Çağrı görmemiş. Nasıl uyuyor ya yerim. Yaklaşık 3 saatlik daha yolumuz var ve benim şarjım %86. Şaka gibi. Ayrıca her sene olduğu gibi animasyon yapacağız. Geçen sene 6 ay kalmıştık ve çok güzel bir animasyon yapmıştık kızlarla. Gayet güzeldi her ne kadar 2. olsak da. 1. şu bizim gıcık olduğumuz grup olmuştu. Uyku bastırdı ya. Kendimi uykunun kollarına usulca bıraktım.
--Rüya--
Ohh tatil ne de güzel. Bir saniye bu ses de ne böyle aq.
İnsanlar: Kavga etmeyin
İnsanlar: Ayrılın!!
Bilge: Kavga edenler kim ?? Niçin kavga ediyorlar ?
Neler oluyor burda ya ? Kalabalığın arasına dalıp kimlerin kavga ettiğine bakmaya çalıştım. Yüzleri seçebiliyordum.A-ama bunlar V4 (Kürşat,Gökalp,Berke,Aykut) ve Çağrı'yı dövüyorlar.
Bilge: DURUN !!!
&&&&&&&&&&&&&&
Selaaam ^^ Bölüm bitti kamkimler :D Ben söylemesem bilmiceniz çümkü :D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın Yolculuğu
ЮморHerkes zamanda yolculuk yapıyor. Anılarıyla geçmişe, hayalleriyle geleceğe..