Selam kim olduklarını göremediğim okuyucular. İyi Okumalar..
&&&&&&&&&&&&&&&
-BİLGE-
Gözlerimi açtığımda herkes toplanmaya başlamıştı.Oha lan 3 saattir uyuyor muyum ben ? Kafamı yan tarafa çevirdiğimde karşımda Çağrı'yı gördüm. Şuan Çağrı bana 'Bir inelim bittin sen Bilge' bakışı atıyordu. Evet ben bakışları okuyorum o yüzden anlamlı bakışlar attı sjsjs. Kafamı kızların olduğu bölüme çevirdim. Kızlarda benim gibi yeni kalkmışlardı tiplerinden belliydi. O değil de kızlar bu gıcık olduğumuz grupla nerdeyse kanka olucaklar aq. Berke'ye baktığımda hala uyuyordu.
Bilge:Kalk geldik. Ayı gibisin kış uykusuna mı yattın mübarek ?
Berke: Ha ? Ne ? Nereye geldik ?
Bilge: Ya kalkk
Bilge: Şşştt kalksana lan
Banane lan kaldırmıyorum. Arkadaşları kaldırsın. İyilikte yaptırmıyorlar. Kaşlarım çatık, ellerimi göğsümün önünde birleştirmiş halde öyle mal gibi oturuyordum. Zaten bir 5 dakika sonra otelin önüne gelmiştik.
Kayıt yaptırılan yerden bilekliklerimizi aldım. Tabisi ilk başta bizim kızlara taktım. Sonra Kürşat, Aykut, Tutku, Yasin, Kaan, Kubilay, Çağrı ve Gökalp'e taktım. En sona Berke'yi bıraktık gıcıklık olsun diye. Tam takacakken Çağrı elimden bilekliği çekti ve '' Ben takarım.'' dedi. Berke'ye bilekliği takarken bilekliği baya bir sıkmıştı.
-30 DAKİKA SONRA-
Odalar hazırlanmış ve kimin hangi odada kiminle kalacağı belirlenmişti. 203 numaralı odada biz, 204'te V4, 202'de ise Çağrı, Yasin, Kaan ve Mustafa kalacaklardı.
Bavulları odalara çıkarır çıkarmaz animasyon odasına gittik. Bu seneki konumuz hayvanlarmış. Bu ne ya belgesel mi çekiyoruz burda ?
-15 DAKİKA SONRA ELİF'TEN-
Şuan ne mi yapmaktayım ? Bilge'nin omzunda salya sümük ağlıyorum. Çümkü Tutku ile aynı katta değiliz o alt katta kalıyor.
Bilge: Yeter ama artık yaa.
Elif: Ya senin sevgilin hemen yan odada rahatsın tabi. Niye seninki değil de benim sefgilim alt katta kalıyor ki ?
Buse: Tipe bak ya. Kızım burda ağlayacağına gitsene sevgilinin yanına.
Elif: Ciddi misan ?
Gamze: Hakiki bir malsın sen.
Elif: Ben gidiyorum siz de burda kıç büyültün. Ha bu arada Ezgi nerde ?
Gamze: Bilmiyorum
Elif: Abüü gocaya mı gaçtıı. Ben biliyodum bu gız gocaya gaçacak sahip olun dediydim. Oy dağlaaar
diye gülerek dizlerime vuruyordum. Kızlar da benim bu hareketime gülerek karşılık verdiler.
Buse: Hadi git artık.
Elif: Hadi görüşürük.
dedim ve odadan çıktım.
-10 DAKİKA SONRA-
İyide ben Tutku'nun oda numarasını bilmiyorum ki. Amaan bulurum daha olmazsa tek tek odalara bakarım sonuçta ekşın için geldim ben buraya. Telefon da var ama ekşın önemli tabi. Merdivenlerden seke seke indim. 196 numaralı oda ile başlamak istedim. Kapı birkaç dakika sonra açıldı ve karşımda Kubilay vardı. Kubilay, Tutku'nun ikizi.
Elif: Kubi selam. Tutku burda mı ?
Kubilay: Hayır
dedi ve kapıyı suratıma kapattı. Allah'ım sen bunları neden ergenlikten çıkarmadın ? Gerizekalı Kubilay kapıyı resmen suratıma kapattı.
197 numaralı odanın önüne geldim. Kapıyı bu sefer Tutku'nun açması için dua ederken kapı açıldı. Kapı açıldığı an ellerimi gözlerime siper ettim.
Elif: Töbe Allah'ım çok töbe. Gerizekalı Can duşa giriceksen niye kapıyı açıyorsun ? Helki bu halde. Tutku burda mı ?
Can: Hayır. Yan odada o.
Elif: Peki.
Bu kadar ekşından sonra Tutku'yla buluşmaktan vazgeçtim. Ama unutmamalıydım 198'i. Çömkü sefgilim bu odada kalıyor. Neysem Bilge'yi arayım da kızları da toplayıp dışarı gelsinler. Wise aranıyor.. Evet Bilge'yi 'Wise' diye kaydettim asdfghjk.
Bilge: Ne var mal ?
Elif: Küfretme gerizekalı. Dışarı gel kızları da alıp.
-BİLGE-
Elif'in kapıdan çıkmasının ardından bir 6-7 dakika sonra kapı yumruklanmaya başlandı.
Bilge: Kapıyı kırcan lan bekle geliyorum açmaya
Kapıyı açmamla ağzım da bir metre açıldı sanırım.
Bilge: Ç-çağrı ??
&&&&&&&&&&&&&&&
Veeee bölüm biter asdfghjk :D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın Yolculuğu
HumorHerkes zamanda yolculuk yapıyor. Anılarıyla geçmişe, hayalleriyle geleceğe..