7

276 19 6
                                    


Chanyeol POV

Patrzyliśmy sobie w oczy. Usłyszałem jak Sehun rzuca szybko pod nosem 'raz kozia śmierć'. Młodszy zamknął tą przestrzeń między nami, łącząc nasze usta. Przez chwilę zamarłem. Najwyraźniej na zbyt długo, bo po chwili chłopak odsunął się spędzony.

- Przepraszam - mruknął spoglądając wszędzie byle nie na mnie - nie powinienem.

Zanim zdążyłem się zorientować, Oh zaczął powoli odchodzić z psem na rękach. Patrzyłem jak się oddala że zwieszoną głową. Zacząłem panikować. Moje ciało nie chciało w żaden sposób zareagować. Zajęło mi ponad 10min by otrząsnąć się z szoku i ruszyć za chłopakiem. Toben tylko ruszył za mną zadowolony. Był jeden problem. Nie miałem pojęcia gdzie mógł się udać Sehun.

Sehun POV

Przed wejściem do pomieszczenia otarłem szybko łzy, mimo iż Suho tak czy siak zauważy. Wykrakałem. Już na stracie zaczął mnie wypytywać co się stało. Ukucnąłem kładąc psa na ziemi.

- To nic takiego - machnąłem ręką - nie przejmuj się.

- Zawsze tak mówisz gdy stało się coś złego - westchnął Jumnyeom.

Co mogę powiedzieć. Chłopak zna mnie na wylot. Jest dla mnie jak starszy brat. Pokręciłem tylko głową i udałem się do swojego gabinetu. Zaczynałem dopiero za 30min, ale chciałem pobyć trochę czasu sam.

Suho POV

- Co mu się stało? - spytał mój chłopak podnosząc głowę znad biurka - zawsze uśmiechnięty nawet w najgorsze dni.

- Nie wiem.... - naprawdę zrobiło mi się żal Sehuna.

Znałem go od dawna, i wiedziałem że tylko w najgorszych sytuacjach przestaje być uśmiechnięty.
To musiało być coś NAPRAWDĘ poważnego. Coś się stało Vivi'emu?
Stałem tak rozmyślając, niemalże wzrokiem wypaliłem dziurę w ścianie.

- Yeom skarbie, ludzie się na ciebie dziwnie patrzą - Xing delikatnie dźgnął mnie w ramie.

Otrząsnąłem się i rzuciłem mi krótki uśmiech. Gdy miałem usiąść za biurkiem, mój telefon zawibrował.
Wyjąłem go pośpiesznie by sprawdzić kto to.

Uszaty Yeol: Suho-hyung wiesz gdzie jest Sehun? Zjebałem sprawę przed chwilą. Chcę z nim to wyjaśnić. Nie ma go w domu, a pracy nie zaczyna tak wcześnie.

Suho: Jest w przychodni. Pogadam z nim o tym później ok? Daj mu ochłonąć, nawet jeśli to coś poważnego. Nie przejmuj się Yeollie. Hun zrozumie, czymkolwiek by to nie było.

- Coś się stało pomiędzy Chanem i Hunem - oświadczyłem swojemu chłopakowi, siadając za biurkiem.

- Najwyraźniej coś sporego skoro Hun jest w takim stanie - rozbrzmiał głos z za drzwi.

Oboje z Yixingiem odwróciliśmy się w tamtą stronę. O framugę opierał się najstarszy chłopak. Seok posłał nam tylko uśmiech zanim się wytłumaczył.

- Dae potrzebował kartek na recepty, bo mi się skończyły. Nie spodziewałem się że znajdę w drugim gabinecie załamanego Sese - westchnął Xiu, zajmując miejsce obok mnie.

Chanyeol POV

Moja głowa gwałtownie spotkała się ze stolikiem. Siedziałem właśnie w kawiarni z psem na rękach, rozmyślając nad tym jak beznadziejny jestem.

- Ej wszystko w porządku? - podniosłem wzrok na przechodzącego obok kelnera.

Chłopaka znałem bardzo dobrze, pracował w tej kawiarni od dawna. Swoim optymizmem wybijał się na tle innych. Czarna zaczesana grzywka i wszystkim stałym klientom znany wesoły uśmiech na ustach.

- Bywało lepiej - westchnąłem - ale trzymam się dobrze Wonshik (tak musiałem tu walnąć Raviego w tle).

Młodszy tylko pokiwał głową i powrócił do rozdawania zamówień. Ponownie ułożyłem czoło na drewnianym stole. Nie usłyszałem nawet jak krzesła przede mną zostały odsunięte i ktoś na nich usiadł. Z zamyślenia wyrwały mnie dopiero słowa przybyłych gości.

- Przyznaj się jak bardzo zjebałeś - znajomy zimny głos spowodował że automatycznie się podniosłem do siadu.

Wpatrywały się we mnie 3 pary oczu. Jedna bez emocji. Druga z lekkim zakłopotaniem, jakby została tu zaciągnięta siłą, a trzecia z wiecznym błyskiem i lekkim współczuciem.
Trzy osoby, które tak dobrze znam, i które tak dobrze znają mnie

Do Kyungsoo

Kim Jongin

I Lee Taemin

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Dawno mnie tu nie było
A przydałoby się jakoś zakończyć tę nierówna walkę z tym fanfikiem.
Czemu nie ruszam nic z opowieściami?
Hmmmm
Egzaminy? Nauka?
Mimo że to przerwa i tak mam mnóstwo roboty
Dlatego wcale tego nie publikuje o 1:30 w sobotę
Trzymajcie się mocno i dbajcie o higienę

Jedno na koniec
Mam 2 nowe opowieści w zanadrzu
Która publikować jako pierwszą?

Three World's
Czyli randomowe gay story

Czy

My Highschool life
Ff o MCND (z shipami oczywiście)

Dajcie znać co o nich myślicie

Do napisania!
Changie

'🅳🅾🅺🆃🅾🆁' - 🅲🅷🅰🅽🅷🆄🅽 🅵🅸🅺 [✓]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz