K-kocham cię....
J-Ja ciebie też...
K-Zostaniesz moją dziewczyną?
Gdy usłyszałam te pytanie to myślałam że odpłyne...
J-Oczywiście-i wtedy chłopak wbił mi się w usta...
J-tylko chciałabym, abyśmy narazie nikomu nie mówili okay?
K-Dla ciebie wszystko1 tydzień później
Ciesze się, bo cały team już wie, że ja i Kacper jesteśmy razem. Z moich rozmyśleń wyrwał mnie stuart z dołu:
S-chodźcie wszyscy na dół! Mam ważne info!
Więc ruszyłam dupe. Razem z szatynem zeszliśmy na dół.
Wszyscy byli już ma dole, więc stuu powiedział:
S-Słuchajcie, jutro ma przyjechać do nas ekipa. Pokoje mają na strychu, więc nie będzie problemu. Jutro o 14.30 wszyscy na dole. A i przyjadą: Tromba, Patec, Friz, Majk, Mixer, Marta, Wujek Łuki i wersow.
Ide zadzwonić do friza wszystko jeszcze ustalić. A i będą na 2 tygodnie.Nawet cieszyłam się, że przyjadą, ponieważ zawsze chciałam i poznać. Tylko czułam, że nie polubie się tylko z jedym osobnikiem, a mianowicie trąbą. Nie wiem czemu, ale czuję, że możemy się nie lubić...
23.21
J-Kochanie?
K-Tak?
J-Podasz mi misia? Tego białego co na początku mi kupiłeś?
K-Ale potrzebujesz go? Przecież do przytulanek masz mnie...
J-Faktycznie...
Wtedy wbiłam mu się w usta. Pocałunek był dłuuugi i czuły. Ręka Kacperka zaczeła wędrować pod moją bluzke. Nie miałam nic przeciwko... Nagle pomogłam zdjąć mu jego cieplutką bluzę, która tak pachniała jego perfumami... Kacper chwycił mnie za pośladek, co mi się jeszcze bardziej podobało podniósł mnie, i posadził na szafkę.
J-cicho! Słyszysz? Ktoś idzie! Ubieraj bluzę!
Chłopak zrobił to co mu poleciłam. Do pokoju wszedła Lexy z proźbą o rozmowe
L-Julia, eee, to znaczy, sorry że przeszkadzam, ale Julia, możesz na chwile?
J-jasne
Poszłam za Lexy, do pokoju jej, i Marcina
J-więc co się dzieje?
L-jestem z Marcinem!
J-Naprawdę? Gratuluję!□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□
306 słów// no nieźle, ale trace powoli pomysły... poda ktoś jakiś pomysł? Please
CZYTASZ
Kocham cię ponad wszystko///JuliaAndKacper
Fanfic16-letnia Julia, zakochuje się w Kacprze w Teamie. Z góry przepraszam za błędy 🤪☀️