الشخصيات
بطله الروايه "" شروق ♥️..""
فى عمرها 20 فى السنه الاولى من كليه الهندسه هى تكون بطبعها هادئه لكن مع عائلتها بتتصرف بحريه وساعات بتبقى مجنونه وهى شخصيه جميله وملامحها اجمل بس مجروحه ودا إللى هنعرفه خلال قصتنا ...هى بتكون عيونها خضراء وساعات يتبقى زى زرقه البحر وبشرتها بيضاء ..بتحب قراءه الروايات جدا وبذات الرومانسيه وعندها فوبيا من الضلمه والاماكن المغلقه ..وعندها سر إللى هو صوتها حلو بس محدش يعرفه غير اصدقائها المقربين ♥️..والده البطله وتدعى "" اميره ♥️..""
هى بتكون ام حنونه وطيبه جدا وقلبها ابيض وبشوشه مع الكل وتعشق اولادها وفخوره بهم لتفوقهم ونجاحهم وبتحاول تعوض اولادها بكل الطرق بسبب غياب وموت والدهم...💙شقيق البطله "" ادم ♥️..""
هو فى ال 22 من عمره فى العام الثالث من كليه الحربيه هو يعشق اخته لأبعد الحدود وهو يكون خاطب بنت خالته لكن لا يحبها هو يكون وسيم جدا وعصبى أحيانا وعيونه رومادى وشعره اسود ولديه حس فكاهه وخصيصا مع اخته..🖤صديقه البطله "" رسيل ♥️..""
هى صديقه البطله من الصغر وتبلغ من العمر 20 عاما وفى كليه الهندسه فى السنه الاولى ايضا وتعشق شروق جدا وتعتبرها اختها وتحكى لها كل اسرارها لانها ليس لديها اشقاء دى بقا بتكون عيونها عسلى فاتح بتسحر اى حد يشوفها وملامحها جميله جدا وهادئه و رموشها ثقيله لكن بتكون منتقبه..💕البطل ويدعى "" ياسين♥️..""
هو فى ال 23 من عمره كان فى كليه الحربيه لكنه انهى دراسته وهو يكون الآن فى القوات الخاصه لديه أخت وأخ بيحبهم جداا وبيخاف عليهم وهو دخل الحربيه عشان ياخد طار ابوه وهو اصل عيلته صعيديه..هو بيكون عيونه لون زرقه البحر بتسحر اى بنت و رموشه ثقيله جدا يعنى من الاخر كدا قمررر ووسيم لكن عصبى وغيورر جدا ..💞والده البطل وتدعى "" مياده ""
ام حنونه تعشق اولادها ولكن حزينه على فراق زوجها بتعيش اكتر وقتها في الصعيد دايما بتشجع ياسين انه ياخد طار ابوه ودايما بتفتخر بيه قدام العيله بس شديده الطباع شويه..💛شقيقه البطل "" شيماء ..♥️""
دى بقا حكايه تانيه خالص بتعشق أخوها لأبعد الحدود ومتعلقه بيه جدا رقيقه جدا وزى ما بيقولوا كدا دلوعه البيت لانها البنت الوحيده ملامحها هاديه وجميله جدا عيونها رصاصى وبشرتها بيضاء وبتعشق قراءه الروايات جدا..🧡شقيق البطل "" مازن ..♥️""
دا بقا يختلف عن الآخرون دا تافه بتاع البيت دايما واخد الدنيا بهزار و بيحب يهزر كتير ومع اخته واحيانا مستهتر لكن مش قدام اخوه ياسين.. هو بيكون فى العام الثالث من كليه الهندسه وسيم جدا وعيونه عسلى فاتح ..💙دى الشخصيات الاساسيه وفى شخصيات هتظهر تانى أثناء أحداث الروايه ♥️♥️
اتمنى تعجبكم....😍
روايه/ لحن الغرام 💚
أنت تقرأ
لحن الغرام
Misterio / Suspensoالقلب يحب مره ميحبش مرتين كما قالت الست ام كلثوم عندما راتك العين اقسمت أن لا تعشق سواك وهل للحب معني عندما لا تكون انت محبوبي اعشقك يا من رأيتك ونظرت اليك ولحنت اوتار قلبي في غرامك كثيرا وتراقصت نبضاته يا كل نبضه في كل قلبي بصوت عالي يا محلاه تقو...