six

1.1K 98 30
                                    

Kai ne kadaa güzel gülüyon gı.


Yeonjun çantasını aldı ve direkt evden çıktı. Kanlı aya sadece bir ay vardı ve Soobin'i kurbanı yapmakta kararlıydı. O enfes kokulu kanın tadına bakmak için her şeyi yapmaya hazırdı ve yapacaktı da. 

Derin bir nefes alarak okula girdi ve sınıfına çıktı.

Çantasını Soobin'in sırasına koydu. Soobin henüz okula gelmemişti. Yeonjun ders kitaplarını çıkartıp düzenli bir şekilde sıranın üstüne koydu. Dersin başlamasına daha çok vardı, bu yüzden arkadaşlarıyla birazcık takılmaya karar verdi.

Kai'ın sınıfına yöneldiğinde karşısında ki manzarayı görünce gülmeden edemedi. Yine kızlarla flört ediyordu...iflah olmaz velet. 

Yeonjun, onu yanına çağırmak için kapıdan seslendi. Kai ise, kızlara gitmesi gerektiğini söyleyip karizmatik yürüyüşlerle oradan ayrıldı. Yeonjun onu hızlıca koridora çekti ve ensesine vurdu.

"Yha! Ne ypıyorsun hyung?" dedi sinirli bir şekilde, bir yandan da ensesini ovalıyordu. "Aklın başına gelsin diye yaptım Kai'cım." konuşmaya devam etti, "Daha dersin başlamasına çok var, basketbol falan oynayalım mı? Taehyun'u da çağırırız." dedi.

"Huh, Taehyun hyung mu? Onun bizimle geleceğini sanmıyorum." dedi Kai somurtarak. "Neden o?" diye sordu Yeonjun merakla. "Şu anda Beomgyu'cuğu ile takılıyor çünkü...hah!" 

"Şu bahsettiği çocuk mu?" diye sordu Yeonjun. Kai kafasıyla onayladığında hafifçe güldü. "Çok kıskançsın Kai... Taehyun çocuğa yardımcı olmaya çalışıyor, o yüzden bize şimdilik zaman harcamaması normal. Biraz anlayışlı ol lütfen."

Kai, "Pff, peki. Hadi basketbol oynayalım." dedi ve ikiside bahçeye çıktı. Soobin o sırada okula yeni girmişti. Etrafına bakarken basketbol oynayan Yeonjun'u ve her zaman yanında olan kahverengi saçlı arkadaşını görmüştü.

Soobin, Kai'ı dün Yeonjun'un göndersindende görmüştü. Aklına gönderideki yazı gelince gülmeden edememişti şahsen, çok iyi arkadaş olmalıydılar. Yanlarına gitti ve "Bende oynayabilir miyim?" diye sordu. Yeonjun onu gördüğüne biraz şaşırsada kabul etti ve "Tabii ki!" dedi sırıtarak.

Ders zili çalana kadar üç genç beraber basketbol oynadılar. Zil çaldıktan hemen sonra Soobin ve Yeonjun beraber sohbet ederek sınıfa çıktılar. Açıkçası Yeonjun, kendine zar zor hakim olmuştu. Soobin'in yanında kendini kontrol etmekte hala biraz zorlanıyordu, ama buna 1 ay daha alışabilirdi sanırım...

Yeonjun eski sırasına geçtiğinde Soobin şaşkınca ona baktı, "Sen Sanha'nın yanında oturmak istemiyor muydun?" diye sordu. Yeonjun biraz duraksadı ve dudaklarını ıslatarak" Seninle oturmak istiyorum." dedi.

Soobin, kızaran kulaklarıyla sevimli bir şekilde gülümsedi.

***

İki genç, dersi dinlemek yerine kağıtla yazışarak birbirlerine soru sormuşlardı. En sevdiğin renk ne? En sevdiğin yemek? Favori çizgi filmin? Hoşlandığın şarkılar? Gibi sorular sormuşlardı birbirlerine... Evet, aslında bu biraz çocukçaydı ama ders boyunca çok eğlenmişlerdi ve birbirlerini daha iyi tanımışlardı.

O gün Yeonjun, Soobin ile çok fazla ortak yönü olduğunu fark etmişti, ama o onun kurbanıydı, ona bağlanamazdı. Sadece bir ay daha idare etmesi gerekiyordu...sadece bir ay. 

Okul çıkışından sonra Yeonjun, Soobin ile takılmıştı. Oyun oynamak için internet kafeye ve sinemaya gitmişlerdi. İkiside gün boyunca gerçekten çok eğlenmişti.

 İkiside gün boyunca gerçekten çok eğlenmişti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

♥ 2.641 beğenme

yeon_chujun @choii.soo <3

---Yorumlar---

h_ningkai : Aaa ben yokum ? Kai yani , Huening Kai ? Nerede ben ? Ben nerede ? BENSİZ NASIL GİDERSİNİZ !

↪️ yeon_chujun : @h_ningkai sakin ol aq

↪️ choii.soo :@yeon_chujun ben sana demiştim Kai da gelsin diye...

↪️ yeon_chujun : @choii.soo kolpa atma len

 ↪️ kang.thyun_ : @yeon_chujun @h_ningkai asıl ben sormalıyım lan?

↪️ h_ningkai : @kang.thyun bizi satan sen değil misin amk

↪️ choii.soo : Dostlar, kavga etmeyin lütfen.

↪️ kang.thyun_ : @h_ningkai ne diyon lan sen? ben senin HYUNGUNUM. 

↪️ h_ningkai : @kang.thyun_ ahahah HYUNGMUŞ, güleyim bari.

↪️ yeon_chujun : @h_ningkai @kang.thyun_ kendinize gelin göt laleleri.



Yazdığım en uzun ve en boktan bölüm oldu sanırım

Bloody Moon // Yeonbin ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin