- Medyada ki Jimin asjfgasfwehqıoghore
h_ningkai kişisi "piç şerefsiz edepsiz velet kai" olan konuyu "satıcı taehyun" olarak değiştirdi.
satıcı taehyun
yeon_chujun : götünüz başınız ayrı oynuyor amk
yeon_chujun : yeter artık, barışın hadi
yeon_chujun : Sabahtan beri grubun adını değiştirip birbirinize hakaret ediyorsunuz!
yeon_chujun : özür dileyin birbirinizden, çabuk.
kang.thytun_ : ilk o dilesin bana ne.
h_ningkai : niye ilk ben diliyor muşum?
kang.thyun_ yazıyor...
kang.thyun_ çevrimdışı...
h_ningkai : bak kaçtı yine, çünkü BEN haklıyım.
yeon_chujun : kai, boş yapma da özele gel.
***
Yeonjun'un, Kai ile özelden konuşmasının bir sebebi vardı. Kai'ı evine çağırdı, Kai ilk başta gelmek istememişti ama Yeonjun onu tehdit edince gelmek zorunda kalmıştı.
Aynı şekilde bunu Taehyun'a da söylemişti. Taehyun, Beomgyu ile beraber olduğunu ve gelmeyeceğini söylediğinde Yeonjun, Beomgyu'nun da gelmesine izin verdi Taehyun teklifini anında kabul etti.
Eve gelen ilk kişi Kai idi. Yeonjun onu içeriye davet etti ve bir bardak Kan ikram etti, biraz onu yumuşatmak istiyordu. "Kai, Taehyun ile barışmayı düşünüyor musun? 1 haftadır konuşmuyorsunuz çünkü ve ben bu durumdan çok sıkıldım." diye şikayette bulundu Yeonjun.
"Hyung, benim bir suçum yok tamam mı? Ve sinirlenmekte gayet haklıyım. Daha 3 gündür tanıdığı çocuk için bizi satıyor...bilmem farkında mısın?!" dedi göz devirerek ve devam etti, "Ayrıca sende beni sattın, hemde Soobin ile..."
Yeonjun güldü, "Kai'cım...bunun bir sebebi var ama. Ben Soobin'i avım yapmayı düşünüyorum, o yüzden onunla biraz daha yalnız takılmak istedim, amacım bu yani. Her neyse, sen kurban buldun mu bari onu söyle?" Kai bardağındaki kanı bitirdi ve masaya koydu. "Evet, buldum. Ayrıca cidden Soobin'i öldürmeyi mi planlıyorsun..?"
Yeonjun konuşmak için dudaklarını araladı, ama tam o sırada zil çalmıştı. "Kai, kapıya sen bakar mısın?" diye sordu Yeonjun, bunu söylerken Kai'ın önünde duran boş bardağı aldı ve yıkayıp tezgaha koydu. Kai göz devirerek bıkkınca kapıyı açtı. Kapıdakilerin Taehyun ve Beomgyu olduğunu görünce ağzı açık kalmıştı.
Yeonjun, "Ah, bende sizi bekliyordum. İçeri buyursanıza." dedi neşeli bir şekilde. Taehyun'da şok olmuştu, ama bunu yüzüne pek yansıtmamıştı çünkü şu anda aralarında Beomgyu vardı.
Herkes salona geçti ve sessizce koltuğa oturdu.
Yeonjun yaşananlar hakkında konuşnaya başladı. "Bana bakın çocuklar, ben bu saçmalığa daha fazla katlanmak istemiyorum. Eğer barışmazsanız...benimle de konuşamazsınız, haberiniz olsun." dedi ciddi bir şekilde, bu bir uyarıydı. Taehyun ve Kai birbirlerine keskin bakış attılar. Şahsen Kai kendini Taehyun ile küsken huzursuz hissediyordu, sonuçta çocukluğundan beri beraberlerdi, bu yüzden ilk o özür diledi.
"Özür dilerim Taehyun hyung. Çok anlayışsız davrandım, üzgünüm..." dedi başını eğerek. "Asıl ben özür dilerim Kai... Size de vakit ayırmalıydım, haklıydın."
Yeonjun konuştu, " Beomgyu, umarım olanlar yüzünden kendini suçlu hissetmemişsindir. Çünkü senin bir suçun yok, bu bizim aramızdaki bir şey. Ne de olsa biz Taehyun'un en yakın arkadaşlarıyız, bu sebeple Kai biraz fazla tepki gösterdi. Ama merak etme...bundan böyle sende bizim arkadaşımız sayılırsın, yanımızda rahat olabilirsin yani. Hiç çekinmene gerek yok, sana yardımcı olmayı hepimiz çok isteriz." dedi güven verici bir ses ve gülümsemeyle.
Beomgyu bu duruma çok mutlu olmuştu, Yeonjun'un onu bu kadar sıcak bir şekilde karşılamasını beklemiyordu açıkçası. Hala biraz utanıyor olsa da Taehyun ve arkadaşlarının samimiyetini ve sevgisini hissetmişti.
Daha iyi arkadaşlar olmak için bütün gece beraber vakit geçirdiler ve birbirlerini iyice tanıdılar.
- Bu aralar gerçekten çok stressliyim ilham da gelmiyor o yüzden kötü yazıyorum lütfen affedin üzgünüm ♥
Ve bildiğiniz üzere ülkemize Corona virüsü geldi 98 vaka var lütfen kendinize dikkat edin sizi seviyorum~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bloody Moon // Yeonbin ✔️
VampirosYeonjun modern zamanda sürüsüyle birlikte gizlice yaşayan genç bir vampirdi, Soobin ise sıradan bir insan... Yeonjun onu kutsal geleneği için avı yapmak istiyordu, ama farkında olmadan bu güzel çocuğa aşık olmuştu. Koca bir hata yaptığını sandı, ama...