"Hyung." diye seslendi Kai. Yeonjun onu takmayınca bu sefer bağırarak söyledi, "YEONJUN HYUNG!" Yeonjun olduğu yerden sıçrayarak "Ne var lan ne?" diye sordu.
"Hyungcum~ Bana marketten Bademli süt alır mısın?"
"Ulan gerizekalı, kendin gidip alamıyor musun?"
"Hyung, çok bencilsin ama! Üç gündür evini ben temizliyorum, çöpünü ben atıyorum, markete bile ben gidiyorum! Yoruldum be...birazda sen bana hizmet etsen ne olur sanki? Alt tarafı bir süt istedik yani."
"Oldu canım, başka emrin? Sanki ben sana dedim evimde kal diye, mala bak."
"Hyung lütfen~ Çok yorgunum ya...nolur!" Huening Kai dudağını büzerek ve ağlama numarası yaparak olduğu yerde tepinmeye başladı.
" Tamam gerizekalı, yeter ki ağlama..ağlayınca çok çirkin oluyorsun ! "
"Eheheh~ Teşekkürler hyung!"
Kai bu sabah Yeonjun'a zorlada olsa biraz kan ve yemek yedirip içirtmişti. En azından midesine bir şeyler girmişti öyle değil mi? Çünkü diğer türlü pek sağlıklı durmuyordu...çok bitkin ve yorgundu.
Yeonjun'un üstünde pokemon tişörtü ve altında ise ekose çizgilere sahip kırmızı bir pijama vardı. Evet, bu halde markete gidecekti ama gerçi, insanların ne düşüneceği şu anda pek umrunda değildi, bu yüzden sorun etmiyordu. Daha fazla zaman kaybetmeden hızlıca siyah hırkasını giyip dışarı çıktı.
Sokağındaki 7/24 açık olan market nedense bugün kapalıydı, bu yüzden arka sokaktaki markete doğru ilerledi. Markete girdiğinde Kai'ın istediği sütten aldı. Huening Kai'ın tekrar isteyeceğini bildiği için 4 şişe almıştı ve kendisinede bir tane çikolata. Uzun zamandır yemiyordu, tadını unutmuştu resmen.
Kasada maalesef uzun bir sıra vadı ve bu yüzden beklemek zorundaydı. O sırada eline telefonunu alıp bir kaç şeye baktı. Sıra ona geldiğinde telefonunu hırkasının cebine koydu.
"2818 won." diyen kasiyere baktı, çünkü sesi ve kokusu o kadar çok tanıdık gelmişti ki...
Karşısındaki kişinin Soobin olduğunu görünce gözlerini genişletti. Soobin'de şaşkınca ona baktı ve "Y-yeonjun..." dedi istemsizce. Yeonjun parayı verip, üstünü bile almadan hızlıca marketten çıktı. Soobin peşinden gitmek istesede yapamazdı, daha yeni girdiği işinden kovulabilirdi ve böyle kocaman bir sıra varken...pekte mümkün değildi.
Yeonjun hızlıca evine girdi ve Kai'ın üstüne market poşetini fırlattı. "Yha! Yüzüme geliyordu..." diye seslendi sinirli bir şekilde. Yeonjun, arkadaşını takmadan odasına girdi ve yorganı üstüne örttü.
Yalnız kalmaya ihtiyacı vardı. Kimseyi görmek ya da konuşmak istemiyordu.
***
kang.thyun_ kişisi " YAKIŞIKLI SEKSİ TATLI VAMPİR BEOM " konulu grubu kurdu..
kang.thyun_ kişisi gruba h_ningkai, yeon_chujun ve beombeom_gyu kişilerini ekledi..
YAKIŞIKLI SEKSİ TATLI VAMPİR BEOM
kang.thyun_ : DOSTLAR DOSTLAR! TOPLAŞIN!
beombeom_gyu : aşkım sakin ol altı üstü vampir oldum yaniğğğ
yeon_chujun : bir dakika
yeon_chujun : nE?!
kang.thyun_ : YANLIŞ DUYMADINIZ
kang.thyun_ : Beomgyu'da artık bir VAMPİR, inanabiliyor musunuz 😭😍 ?
h_ningkai : arkadaşlar sikiş var dediler geldim
yeon_chujun : ne sikişi olm? Yok sikiş falan.
h_ningkai : aMa Banağ VAR deDilerrr
beombeom_gyu : hangi salak buna kerimcan izletti adsfsdgfdh
h_ningkai : ben kendim izledim yenge.
yeon_chujun : yani şimdi beom her boku biliyor mu?
yeon_chujun : (bu arada kai, mizah anlayışına sıçayım.)
h_ningkai : AL GIRDIN GIRDIN
h_ningkai : göz yaşım pıt kalbim çıt
kang.thyun_ : evet biliyor, sana söyleceğimi söylemiştim zaten :)
kang.thyun_ : ayrıca vampirken o kadar seksi ki, kendimden geçiyorum...
beombeom_gyu : aşkım sakin ol lütfen...
kang.thyun_ : hrrrr
beombeom_gyu : mwuah :*
h_ningkai : HYUNG GÖZLERİM KANIYOR!
h_ningkai : kurtar beni bunlara daha fazla bakmak istemiyorum 😭
yeon_chujun : KAİ
yeon_chujun : yanına geliyorum kardeşm bekle beni
***
Soobin gördüğü rüya ile nefes nefese yatağından kalktı. Bu rüya mıydı yoksa gerçek miydi emin değildi, ama bu aşırı gerçekçi olduğu kesindi. Rüyasında Yeonjun ile öpüştüğünü görmüştü...resmen deli gib öpüştüklerini görmüştü, bu normal miydi?
Saate baktı, akşam dokuzu gösteriyordu. Hızlıca telefonunu kaptı ve Taehyun'u aradı.
"Soobin-ah? Neden aramıştın?"
"Taehyun, bana herşeyi anlat. Şimdi, hemen! O gün ne oldu?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bloody Moon // Yeonbin ✔️
VampiroYeonjun modern zamanda sürüsüyle birlikte gizlice yaşayan genç bir vampirdi, Soobin ise sıradan bir insan... Yeonjun onu kutsal geleneği için avı yapmak istiyordu, ama farkında olmadan bu güzel çocuğa aşık olmuştu. Koca bir hata yaptığını sandı, ama...