6. Klisék

136 19 11
                                    

Annyiszor jön velem szemben ez a téma, hogy "itt wattpadon annyi a sok szar, klisé szerelmes sztori, a sok gyökér meg kapja rá a megtekintést, mikor szar amit ír, persze az én feldíszített szemetem meg semmit sem kap!"

Küldjetek el az életbe, vagy bárhova , ahova szeretnétek, de szerintem nagyon fontos hogy minden írásban legyen valami egyedi, amit az író beletesz magából, ami ő, ami megkülönbözteti a többitől az ő munkáját, viszont...

Szerény véleményem szerint a klisék azért klisék, mert beválnak. Nem véletlen hogy az emberek ezeket szeretik, hiszen ezekkel találkoznak nap mint nap. Gondoljunk csak bele, mikor találkozunk a való életben azzal, hogy mondjuk a főnökünk, vagy a tanárunk semmibe vesz? Szinte mindig. Na de azzal, hogy valaki egy ilyen után hazafelé menet elrabol és elad nem túl sokszor történik meg egy átlag ember hétköznapjaiban, épp ezért szeretjük olvasni. Van valami, amihez kötődhet az ember, amivel együttérez, mégis más, fennköltebb mint az átlagember napja.

Nincs baj a klisékkel, az a lényegük, mint a divatnak: szeretik az emberek, tehát rákattannak, és épp ez a fogyasztás lényege. Bevált, találkoztál már vele, tehát szereted.

Nem, az nem klisé ha lenyúlod valaki szellemi termékét amit ő megalkotott, az plágium. Ahogyan az is szimpla lopás ha lemásolod más nevekkel valaki történetét, de ha csak a bevált kliséket alkalmazod azzal szerintem nincs semmi baj, hisz sokszor akaratlanul használjuk ugyanazt az eseménysort újra és újra. Kevés az az ember, akinek a teljesen új beválna, hiszen az emberek nem szeretik az ismeretlent. Viszont akivel ez megtörténik, hülyére keresi magát.

Nem azt mondom, hogy írjon mindenki klisét, csak semmi értelme másokat dobálni emiatt, hiszen mindenki a saját háza táján sepregessen előbb és elegem van abból, hogy sokan jönnek azzal, hogy más klisés íróknak miért jön be a klisés történetek írása jobban, mint nekik az amúgy szintén klisés, csak kevésbé felkapott történetük meg nem fut be.

Sajnálom ha valakit megsértettem, nem volt ilyen célom vele, csak kicsit sok volt már ez nekem.

Írók élete - Őszintén, egy wattpadostólDonde viven las historias. Descúbrelo ahora