"အစ္ကို"
အတန္ၾကာၿငိမ္ေနရာမွ အသံထြက္လာေသာေၾကာင့္ ခပ္သာသာေလးထူးမိသည္။
"ဟင္..."
"ကြၽန္ေတာ္က လူမွန္းသိတတ္ကထဲက ဘယ္သူ႔ကိုမွ ဒုကၡေရာက္ေအာင္မလုပ္ခဲ့ဖူးဘူးေလ .... ဒါေပမယ့္ ကြၽန္ေတာ့္က် ဘာလို႔ အျမဲ စိတ္ဆင္းရဲေနရတာလဲ''
"ဒါက ေ႐ွးဘဝရဲ႕ ကံေတြပဲေပါ့ ကေလးရဲ႕ ..... ကိုယ္ ပံုျပင္တစ္ပုဒ္ေျပာျပမယ္ ... ဟိုေ႐ွးေ႐ွးတုန္းက အရိပ္အာဝါသေကာင္းတဲ့ သစ္ပင္ႀကီးတစ္ပင္ရိွတယ္တဲ့ .... ခရီးသြားေတြအကုန္လံုး အဲ့ဒီနားေရာက္ရင္ အဲ့ဒီ့သစ္ပင္ရိပ္မွာခိုနားၾကတာေပါ့ .....
တစ္ေန႔က အဲ့ဒီသစ္ပင္ရိပ္မွာ လာနားခိုတဲ့သူက လူဆိုးတစ္ေယာက္တဲ့ ... သူက မေကာင္းတာ မွန္သမ်ွအကုန္လုပ္တယ္ ... အဲ့ဒီ့သစ္ပင္ေအာက္ကေန အဲ့ဒီ့လူက ေရႊဒဂၤါးျပားနဲနဲကိုေကာက္ရသြားတယ္တဲ့ .... ေနာက္တစ္ခါ အဲ့ဒီသစ္ပင္ေအာက္လာနားခိုတဲ့သူက လူေကာင္းတစ္ေယာက္တဲ့ သူက စိတ္ရင္းလည္းေကာင္းၿပီး လုေတြကိုလည္းအျမဲကူညီတတ္တဲ့သူတစ္ေယာက္ပဲ .... ဒါေပမယ့္ သူနားေနတဲ့အခ်ိန္မွာ သစ္ကိုင္းက က်ိဳးက်ၿပီး ေျခေထာက္က်ိဳးသြားခဲ့ရတယ္တဲ့''"ဟင္ ... ေကာင္းတဲ့သူကက်ေတာ့ ဘာလို႔ အဆိုးကိုခံစားရတာလဲ''
ေခါင္းေလးေမာ့ကာ ေမးလာေသာ ေကာင္ငယ္ေလးကို အသည္းယားလြန္းတာေၾကာင့္ ပါးျပင္ႏုႏုထက္ ႏွာေခါင္းနစ္ဝင္သည္ထိ နမ္း႐ိႈက္မိသည္။
"ဘာမွလည္းမဆိုင္ဘူး ..... ''
ေခါင္းကေလးက ရင္ဘတ္နား ျပန္ကပ္သြားကာ ခပ္တိုးတိုးဆိုျပန္သည္။
"အသည္းယားလို႔ေလ .... အဲ့ဒါနဲ႔ ဆက္ေျပာျပမယ္ေနာ္ .... အဲ့ဒီျဖစ္ရပ္ကို အစအဆံုးေတြ႔တဲ့ အဲ့ဒီ့သစ္ပင္ေပၚက ေမ်ာက္က အဲ့ဒီအပင္ရဲ ့႐ုကၡစိုးနတ္ကိုေမးတယ္ .... အခု ကေလးေမးသလိုေပါ့ ''
"အဲ့ဒါဆို ကြၽန္ေတာ္က ေမ်ာက္ေပါ့ -_-"
"ဟားဟားး ေမးခြန္းတူတာပါကြာ .... ''
"အဲ့ဒီေတာ့ အဲ့နတ္က ဘာျပန္ေျဖလဲ"
"အင္း သူက႐ွင္းျပတာေပါ့ အဲ့လူႏွစ္ေယာက္ရဲ႕ အတိတ္ကုသိုလ္ကံေၾကာင့္ပါတဲ့ .... ဆိုးသြမ္းတဲ့လူက အရင္ဘဝကကုသိုလ္ကံေၾကာင့္ ေရႊအိုးကိုရမွာျဖစ္ေပမယ့္ ဒီဘဝမွာ မေကာင္းမႈေတြလုပ္တာမ်ားလို႔ ေရႊစနဲနဲ နဲ႔ပဲ ေက်နပ္လိုက္ရတာတဲ့ .... စိတ္ေကာင္းတဲ့လူကက်ေတာ့ သစ္ကိုင္းပိၿပီး ေသမယ့္ကံနဲ႔လာတာ ... ဒါေပမယ့္ စိတ္ရင္းေကာင္းၿပီး လူေတြကို ကူညီတယ္ အမ်ားအက်ိဳးေဆာင္တဲ့အတြက္ အသက္ေဘးကလြတ္ၿပီး ေျခေထာက္က်ိဳးရံုပဲ ျဖစ္သြားတာတဲ့"
YOU ARE READING
My Sunshine (Completed)
Romanceေလာကႀကီးကမတရားဘူးေနာ္ .... ဒီလိုေျပာေတာ့ အစစအရာရာ အဆင္ေျပေနတဲ့သူေတြကေတာ့ တရားပါတယ္ေျပာေကာင္းေျပာမွာပါ ......ဒါေပမယ့္ ေယာက်ာ္းစင္စစ္ကေန မိန္းကေလးတစ္ေယာက္အျဖစ္သူစိမ္းေတြၾကားဟန္ေဆာင္ဖံုးဖိၿပီးေနရတဲ့ လူတစ္ေယာက္အတြက္...