4.

87 10 0
                                    

(YOONGI P.O.V.)

„Ty jsi... Nějak starší, ne? Jakože nastupuješ později..." to si jako opravdu chce zase povídat?

,,No... Jo. Byl jsem s rodiči pryč a neměl jsem šanci vystudovat střední. Takže... Nastupuji až teď. Je mi osmnáct."

„Takže jako bys byl ve třeťáku... Umhm... Nám je z větší části patnáct nebi šestnáct tak... Snad to nebude vadit."

„Ne, s tím jsem počítal." kývnu hlavou a on... Zase se usměje. Dělá on někdy něco jiného? Ale... Nechci se stěžovat. Má celkem hezký úsměv. Kdyby byl trochu menší, dal bych si i říct. Ale co to plácám. Klidně i teď. Však je jedno že je vyšší.

„Tak tady!" z myšlenek na to jak ho- ehm... Prostě Taehyung upoutal mojí pozornost. Zašli jsme za roh a já se rozhlédl po třídě. Tolik řvoucích a zbytečných lidí.

Taaakže..." podíval jsem se na něj. „Můžeš si sednout vedle Jimina nebo Jungkooka." ukázal na dva kluky že třídy co teď byli spolu. „Hlavně si nesedej vedle Sokjina." ukázal na kluka co se bavil s jinými. Měl hezky plné rty. „I když to vypadá že má vedle sebe volno, tak tam někdo sedí. Jeho přítel Namjoon. Akorát je teď nemocný. A Jin si to místo dobře hlídá." zasměje se.

„Dobře. Chápu. A... Ten Jimin a Jungkook?"

„Jo. Ti jsou v pohodě. Jsou to mojí kamarádi. Původně seděli spolu ale učitelka je rozsadila kvůli tomu, že si povídali." zasměje se a tak se zasměji s ním.

„A... Kdo je kdo?" znovu se zasměji, ale tentokrát a nejistým podtónem.

„Ten menší je Jimin. Znám ho asi už tak od školky. Hodně pozitivní člověk. A... Ten druhý s tím roztomilým úsměvem je Jungkook. Říkáme mu BunnyBoy. Kvůli... Tomu úsměvu."
Chápavě pokývu hlavou.

„Jo, to by jsi asi taky měl vědět. V téhle třídě jsou hodně oblíbené přezdívky. Tak... Se neboj když taky nějakou dostaneš jo?"

„Jo... Dobře. Přezdívky mi nevadí." mile se usměji. V léčebně jsem jich měl spoustu.

„Tak... Asi tě seznámíme ne?" navrhne a já začnu horlivě přikyvovat hlavou.

„Jo! Jo to... Budu moc rád..!" zase se usměji.

A tak jsem se vydal k těm dvoum klukům tedy... K Jiminovi a Jungkookovi. Ale než jsme k nim s Taehyungem přišli, přidal se k nim i někdo jiný. A jestli jsem si myslel že se Taehyung stále jen usmívá, tak jsem opravdu nevěděl, co si myslet o tomto chlapci.

To jsou tu všichni tak pozitivní?

(Ne)jsem psychpatKde žijí příběhy. Začni objevovat