💌1.💌

824 32 0
                                    

Az egész történet áprilisban kezdődött, amikor megláttam Facebookon egy eseményt. Bál lesz májusban a városban. Minden éven megrendezik, viszont most a polgármester fia rendezi külön. Minden szingli csaj meg lett hívva, de persze bárki más is mehet, csak a szinglik külön meg lettek hívva. Nem ismerem a fiút, de biztos azért hívtak meg minden csajszit, mivel ő is szingli. Kíváncsi leszek. Én egyből bezsongtam, úgyhogy elkezdtem lebeszélni a barátnőimmel.

-Na, akkor kinek szabad a következő szombat?-ültünk le a csajokkal a Mekiben.
-Nekem a szüleim 20.házassági évfordulója lesz, sajnálom Ella.-mondta Petra.
-Nekem szerintem jó lesz.-mosolygott Hanna.
-Csajszikám ez most nekem se jó. Ne haragudj.-simította meg a vállam Flóra.
-Persze semmi baj. Már így is elég ha Hanna eljön.
-Hé! Most megsértődtem.-húzta fel az orrát Petra.
-Ooo adsz a fagyidból?-néztem boci szemekkel Petrára.
-Vegyél.-nyujtotta közelebb.
Mi így 4en tökéletesen megvagyunk az osztályban, nem veszekszünk és nagyon összetartóak vagyunk.

Egy jó fél órát ültünk a gyorsétteremben, utána én indultam, mert a buszom nemsokára indult.
Elköszöntem tőlük és indultam a buszmegállóba, ami kb 10 percre van. Ahogy az út felénél jártam, a zsebembe nyúltam, de nem volt ott a bérletem. Megnéztem a táskában is, de ott se volt. A francba, ott hagytam az asztalon.
Gyorsan megfodultam és rohantam (volna) visszafelé, de beleütköztem valakibe.

-Elnézést, ne haragudj.-kértem gyorsan bocsánatot, majd ahogy felnéztem az illetőre, hatalmasat dobbant a szívem, és gombóc keletkezett a torkomban.
Aztamindenségit ez egy ulta helyes pasi. Kék szem, és fekete haj. Nem bánom ha lekésem a buszt miatta.
-Ugyan már semmi baj. Hova rohansz?
-A buszbérletem a McDonalds-ban hagytam. Úgyhogy rohannom kell.-vettrm sietősre, mivel eszembe jutott hogy már a hamarabbi busszal haza kellett volna mennem. Ha ezt a mostohám megtudja.
-Idevalósi vagy?-kérdezte.
-Nem, vidéki.
-Ohh értem. Elnézést nem akarlak feltartani, bár csodás vagy.-mondta halkabban-És azt tudod hogy lesz egy bál? Mert örülnék ha eljönnél.
-Igen persze. Készülök is rá.
-Akkor majd ott találkozunk. Legyen szép napod.-köszönt el.
Ooooh te jóságos istenem, ez hogy történt meg velem. Egy ultrahelyes pasiba futok bele, aki még meg is hív a bálba. Ez az egyik legszebb nap eddig.

Hazaérve köszöntem az otthon tartózkodóknak.
-Ella. Állj csak meg. Hol voltál eddig?-szólt a mostohám.
-Igen, mostohám?
-Hol voltál ilyen sokáig.-kényelmesen üldögélt a fotelban.
-Sajnálom, egyik barátnőmmel kellett maradnom. Többet nem fordul elő.
-Ajánlom is. Ha megtanultál, akkor meg ideje lesz felmosni, meg megtisztítani az ablakot.
-De, hát tegnapelőtt tisztítottam meg az ablakokat.
-Nem érdekel. Nekem az kell hogy csillogjon minden.-mosolygott gúnyosan.
-Igenis mostohám.-bólintottam a fejemmel.
-Mondtam már hogy elég az asszonyom.
Nem válaszoltam rá semmit, indultam dolgomra.

Krisztofer szemszöge
Épp a hotelbe indultam hogy megbeszéljem a fontosabb dolgokat a bállal kapcsolatban, amikor valaki nekem jött. Lenéztem rá, mivel sokkal alacsonyabb volt nálam.
Egy nagyon gyönyörű lány. Kék szeme, és szőke haja van. Nem hittem hogy van, de tényleg létezik a szerelem első látásra. Hiszen ez a lány megbabonázott engem.
Azonnal el is hívtam a bálba, de a nevét nem tudtam meg. Remélem eljön,és jobban meg tudom ismerni.
Miután elment, azonnal felhívtam barátomat, hogy elmondjam neki. Örült neki, hogy végre találkoztam a lánnyal, és ő is csak bíztat, hogyha tényleg beleszerettem akkor próbáljak meg közeledni hozzá. De még csak a nevét sem tudooom! Remélem tényleg hogy eljön a bálba.

2020-as Hamupipőke ~befejezett~Where stories live. Discover now