🤔2.🤫

662 32 0
                                    

Ella szemszöge
1 héttel a bál előtt
-Ella behoznád a postát ami érekezett?-utasított mostohanővérem, Dorina.
Kimentem, majd mikor kivettem a postaládából, megláttam hogy a városból érkezett, méghozzá a polgármestertől.
Boldogan szaladtam be, átadni mostohámnak.
-Hát ez meg?-csodálkozott.-Dorina, Anita! Gyertek gyorsan. Ez a boríték megváltoztatja a jövőnket.
-Miért mi van benne?-kérdezte Anita.
-Hát egy levél te idióta!-szólt rá Dorina.
-Lányok abbahagyni. Ella, menj a dolgodra.
Vagy...inkább várd meg mit tartalmaz a levél.
Kibontotta, elolvasta, majd mosolyra húzta a száját.
-Meghívtak titeket a városi bálba!
-Úristen! Hahaha ez, ez hihetetlen.-kezdtek ujjongani a lányok.
-Ella. Azonnalj szólj a varrónőnek hogy varjon 3 ruhát. Nem fogunk olyanban menni, amit akárki meg tud venni. Az én csodás lányaim egyediek lesznek.-simította meg arcukat.
-Köszönöm szépen.-biccentettem a boldogságtól.
-Mit köszönsz?-húzta fel a szemöldökét.
-Hát hogy nekem is varrat egy ruhát.
-Méghogy neked? Ugyan már? Akkor tisztázzuk. Egy ruha Dorinának, egy Anitának és egy nekem. Nehogy már azt gondold hogy te is jössz.
-Ooh. Értem. Elnézést.-fogtam gyorsra és berohantam a szobámba. Apám üzleti úton van, úgyhogy ő erről az egészről nem fog tudni semmit. Valahogy akkor is el kell mennem a bálba. Ha nem visznek ők, majd megyek én magamban.

2020-as Hamupipőke ~befejezett~Where stories live. Discover now