#16 Nyomozók minden mennyiségben!

72 12 2
                                    

A mai alkotásomat tegnap készítettem, mivel megfogalmaztam magamnak egy követelést, hogy az otthoni napokat is produktívan tudjam tölteni: minden nap rajzolok egy kis grafitrajzot a vázlatfüzetembe. Nos, ez nem éppen aprócskára sikeredett.

Talán már előző fejezeteimből is sejthettétek, hogy nem csak a történelemért, hanem a krimi illetve thiller műfajú alkotásokért is odavagyok, legyen az könyv vagy sorozat

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Talán már előző fejezeteimből is sejthettétek, hogy nem csak a történelemért, hanem a krimi illetve thiller műfajú alkotásokért is odavagyok, legyen az könyv vagy sorozat. Éppen ezért döntöttem úgy, hogy "poszterszerűen" lerajzolom az összes kedvenc detektívemet!

A bal legfelső sarokban Patrick Jane, a Mentalista című sorozat főszereplője. Mellette a gigantikus és felettébb unrealisztikus szárnyakkal Lucifer Morningstar a Lucifer sorozatból, amire mostanában kaptam rá. Középen természetesen örök első számú kedvencem, Pekkala az Inspector Pekkala című könyvsorozat morcos finn főhőse. A bal alsó sarokban Lev Gyemidov látható a 44. gyermek című könyvből (Nem a filmben lett a kedvencem... azt kínszenvedés volt számomra végignézni). Végül, de nem utolsósorban Harry Hole, Jo Nesbø alkoholista nyomozója. Vele elég speciális a helyzetem, mivel eddig csak egyetlen Nesbø könyvet olvastam, pontosabban elkezdtem; a Hóembert. Mostanában terveztem szépen előről belemélyedni Harry kalandjaiba, csakhogy a könyvtárak zárva vannak. A könyvesboltokkal nem tudom, mi a helyzet, de ilyen időkben oda sem szeretnék feltétlenül elbandukolni, szóval marad a legközelebbi alkalom. Viszont a karakter már elsőre megfogott, szóval itt a helye a rajzon! :)

Nektek kik a kedvenc főhőseitek akár könyvek vagy filmek tekintetében?

Remélem tetszik Nektek!

~YvonneHUN

Vázlatfüzet Extrákkal + | Rajzaimnak és tapasztalataimnak tárházaWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu