•Okyanusta bir damla,
Havada bir değişim.
Senin ve benim sonumun birlikte olması için dua ediyorum.
Bu sanki çölde yağmur yağmasını dilemek gibi...•
Dışarıdan dimdik görünüp içten alabora olmuş ruhumla hemcinslerimin arasında durmuş öylece etrafı izliyordum. Bir bukalemun gibi kamufle olup ortama ayak uydurmaya çalışsam da aslında kendimi onlardan soyutlayalı aylar olmuştu. Söyledikleri cümleleri kavramak için uğraşmıyordum bile.
Çünkü önceden duyduklarımı anlamak ve anlamlandırmak için oldukça çaba sarf etmiştim. Kötülükle harmanlanmış kelimeleri özenle soyup iyiliğe dair bir şeyler aramıştım fakat en sonunda elle tutulur hiçbir şey görememiştim. Duyduklarımın hepsi benim ideolojime tersti. Başta yanlış yerde olduğumu düşünsem de insanlarla muhabbet ettikten sonra 'yanlış' olduğumun farkına varmıştım. Sorun onlarda değildi. Sorun benim insanlardan aykırı düşüncelerimdeydi.
Tenime değen sıcak parmaklarla düşüncelerimden sıyrılıp dış dünyaya döndüm. Gözlerimi, beni dürten arkadaşım Cemre'ye çevirip "Bir şey mi dedin?" Diye sordum. Onların yanında kendimi bez bebeklerin yanına sıkıştırılmış duran bir porselen bebek gibi hissediyordum.
Cemre sorumun üzerine kavisli kaşlarını yukarı kaldırıp "Ayakta uyuyorsun." Diye söylenince yüzüme buruk bir tebessüm yayıldı. İnce olduğunu düşündüğüm bir ses tonuyla "Dün gece çok uyuyamadım." Diye belirttiğimde "Belli." Dedi. Yüzünde kızgın bir ifade vardı. Konuşulanları dinlememem canını tahmin ettiğimden fazla sıkmıştı. Kim bilir hiçbir zaman onları dinlemediğimi söylesem ne tepki verirdi.
Gülmemek için kendimi zorlarken yüzüme sevimli bir ifade takınıp "Ne diyordun?" Diye sordum. Sorumla beraber anında suratındaki kızgınlığı yıkadı ve heyecanla "Sence şu üstün zekalılar sınavını bizim okuldan birisi kazanır mı?" Diye sordu.
Alt dudağımı dişlerimin arasına aldım ve düşünmek için kendime zaman tanıdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Adadaki Çocuklar
Fantasy"Olsun." Dediğimde kalbimdeki acı yüzünden gözlerimi kapatmak istedim ama kapatmadım. Onu gördüğüm her saniyenin tadını çıkartmak istiyordum. "Her şeyin karşılığı beklendiği bu dünyada, ben seni karşılıksız sevdim." Ülke çapında büyük bir sınav ya...