= Karakter Tanıtımı =

78 6 2
                                    

- Ayça Saraç -

19 yaşında, Antalya'da oturuyor. Ela'yla ev arkadaşılar. Fitness ile uğraşıyor. En sevdiği renk mor tonları ve lacivert. Bir ortamın atmosferini saniyesinde değiştirebilir, en sıkıcı partiyi bile yılın bomba partisine çevirebilir.

- Ela İris -

17 yaşında, Ayça'yla ev arkadaşı. Resim çizmeyi çok seviyor evin her yerinde tabloları var. Zeki bir kız. En sevdiği renk mavi. İstediği her şeyi söyler, diğerlerinin düşünüp de söylemediklerini de söyler ve bunu yaparken de kalp kırmaz.

- Defne Işık -

17 yaşında. Ailesiyle yaşıyor. Zengin bir ailenin tek kızı ve "biraz" şımarık. En sevdiği renk beyaz. Eğer yalan söylemesi gerekirse yalan dedektörünü bile kandırabilir.

- Selim Demir -

19 yaşında. Okulun sahibinin oğlu ve doğal olarak zengin. Yanlız yaşıyor. En sevdiği renk siyah. Üstü kapalı konuşma kralı, fark ettirmeden laf çarpma uzmanı.

- Sinan Ateş -

18 yaşında. Selim'le çocukluk arkadaşılar. Babası bir kaç otelde yönetici. En sevdiği renk pembe. Minimum eforla maksimumu elde etmeyi bilir, "Çok değil akıllı çalış." Sözü onun için söylenmiş sanki.

- Ege Uyar -

18 yaşında. Gurubun şebeği. Ailesiyle yaşıyor. En sevdiği renk gri, pastel pembe, pastel mavi, gül kurusu ve neon renkler. Çok tatlıdır, herkesle arkadaşlık kurabilir.

Ve son olarak canlarım hepsi 11/D ye gidiyor. Ayça ve Selim 2 yıl, Sinan ve Ege 1 yıl okulda kalmıştır.

Lise DevriyesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin