Bu sabah da her sabah olduğu gibi geçti fakat tek farkla; nakliyatçılar fazlasıyla sinirimi bozmaya başlamıştı. Böyle devam ederlerse sabrım tükenecek.
Bugün evden Ela'dan erken çıktım. Dışarda Ela'yı beklerken bir yandan da Ela'nın dün neyi olduğunu düşünüp ağır ağır yürüyordum. O sırada nakliyatçıların oraya kadar gelmişim fark etmeden. Ve nakliyatcilardan birinin bana hafifce çarpmasıyla düşüncelerimden kopmam ve adama çıkışmam bir oldu. Adam neye ugradığını şaşırdığı sırada Ela'nın kolumdan tutup beni çekmesiyle kendime geldim. Hızlıca okula doğru ilerlemeye başladık.
Ela benimle konuşmamak için kafasını telefonundan kaldırmıyordu. Artık Ela'ya dün neden bu kadar soğuk olduğunu sormam gerekiyordu ve kendimi tutamayıp sordum. O da bana "Dün soğuk değildim dedigim gibi sadece fazla yorgundum."
"Tamam ama bu aralar resim işleriyle kendini çok yoruyorsun biraz da kendine vakit ayırmalısın." Dedim.
"Tamam daha dikkat edicem." Dedi
Konuşmak istemediği çok belliydi bu yüzden daha fazla üstelemedim.
Okulda her zamanki yerimize oturduk Defne gelince Ege hemen yanına ışınlandı resmen. "Defne sen derste hep yanlız oturuyorsun ben de yanlız oturuyorum bugün beraber otursak mı?" Diyordu. Defne bana ne diyim der gibi bir bakış atınca ona kafa salladım o da Ege'ye "Olur beraber oturalım." Dedi. Defne ve Ege hemen arkamizdaki sıraya geçince Defne'ye döndüm. Defne direkt olarak bana dönüp "Bir şeyler anlattı mı?" Dedi. "Hayır. Eve gider gitmez odasına çekildi. Bugün de hiç konuşmama izin vermedi." Dedim. Derslerde Ege ve Defne baya iyi anlaştılar. Ben de arada onlara takilıyordum.
Son tenefüs geldiginde Ela kantine gidelim mi dedi. Defne'ylen ben aynı anda "Evet!" dedik sevinçle. Kantine gidip köşedeki masalardan birine oturduk. Ela "Ben burda oturuyorum. Siz bir şeyler alıp gelirsiniz." Dedi. Ben ve Defne üçümüze birer çay ve atıştırmalık bisküvi aliyorduk.
Yazarın Anlatımıyla
Ela masada tek kalınca telefonu titredi. Gelen mesajı okrken Ela'nın içi ürperdi. Bilinmeyen numaradan aldığı mesajda şöyle yazıyordu:
Dikkat cekici hareletler yapmayı kes yoksa karşındaki çocuk sana bela olacak.
÷÷÷÷÷÷÷÷÷
Bölümü oylamayı ve yorum yapmayı unutmayın <3
Sizce Ela'ya mesaj atan o çocuk nasıl birisi çıkacak.
Bir sonraki bölümde tekrar görüşmek üzere ^^