[WAŻNE INFO] Coś się kończy...

1.9K 87 188
                                    

Moi mili,

nie owijając w bawełnę – coś zupełnie niezwykłego dla mnie! – chciałam Wam powiedzieć, że dalszego ciagu Iskry" nie będzie. Co więcej, wszystkie do tej pory opublikowane rozdziały niedługo znikną z Wattpada i najprawdopodobniej nigdy na niego nie wrócą. Nie opublikuję również „Żaru", nie wróci już „Świt nad Rod Ethar", o którym, jak się okazało, niektórzy wciąż jeszcze pamiętają. 

Ale zanim zaczniecie się smucić i złościć, chcę, żebyście wiedzieli skąd moja decyzja. Otóż „Iskry" nie będzie na Wattpadzie...

... bo pojawi się w księgarniach.

Dobrze, koniec cliffangerów :D 

Moi drodzy, z ogromną radością (nawet nie wiecie, co tu się dzieje :D) ogłaszam Wam, że „Iskra" zostanie wydana! Ukaże się nakładem wydawnictwa Nowa Baśń, a o dokładnej dacie premiery poinformuję Was tutaj i na fanpejdżu.

Jak się czuję, zapytacie? Jak można się domyślić, jestem trochę w szoku, ale szczęśliwa jak norka :D No i podekscytowana jak manul stepowy. Trzymanie na kolanach umowy wydawniczej to jest uczucie, którego nie sposób opisać, naprawdę.

 Trzymanie na kolanach umowy wydawniczej to jest uczucie, którego nie sposób opisać, naprawdę

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Manul, który jest od dzisiaj moim duchowym zwierzęciem. 

Tak więc, jak mówi tytuł posta: coś się kończy... ale coś zaczyna. W tym wypadku coś o wiele większego. Mam nadzieję, że będziecie mi towarzyszyć również na dalszej ścieżce. I może ktoś zarzuci, że polecę w tym momecie w ogromną ckliwość, ale muszę to powiedzieć. Widzicie, czuję, że trochę pomogliście znaleźć mi się w tym miejscu i jestem naprawdę wdzięczna: Wam i za Was. Mówiłam to już wiele razy, ale powtórzę: jesteście najlepszymi Czytelnikami na świecie! <3 Każdemu autorowi życzę takich, naprawdę.

Tak, można się wzruszać. Też się wzruszam :)

Ach, i oczywiście nie mówię „żegnajcie", ale jak zawsze – do zobaczenia! Może na jakimś spotkaniu autorskim, kto wie?

Uściski,

~ Valakiria

Iskra || JUŻ W KSIĘGARNIACHOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz