No czeeeść :D
Od ostatniego wpisu minął miesiąc, czas więc na kolejną porcję wieści wydawniczych. Jak przebiegają prace nad "Iskrą"? Jak widać w samym tytule, zbliżamy się do końca prac rolno-budowlanych, a ja jestem coraz bardziej podekscytowana. Przedwczoraj dostałam ostatni fragment książki do korekty autorskiej i z tego co widzę nie ma tam za wiele do roboty :D Zobaczcie sami na losową próbkę z początku. Żółte wstawki są od redaktorki, niebieskie - ode mnie. Jak widać kocham czepiać się sama siebie <3 A to dopiero początek!
Z pobieżnego przejrzenia całości widzę, że będę miała więcej tak zwanych prac koncepcyjnych niż czysto redaktorskich, a więc zastanawiania się, jak zgrabnie usunąć pewne błędy...
... aaaalbo powiem szczerze: redaktorka z którą pracuję, zwróciła mi uwagę, że ostatnia część książki jest trochę przegadana. W sumie nic zaskakującego jeśli o mnie chodzi.
No więc będę się starała to skorygować, a Wy, pisząc swoje opowieści, zwracajcie uwagę na to, czy przypadkiem bohaterowie (albo narrator) nie gadają za wiele.
Poza pracą z tekstem, która sprawnie posuwa się do przodu, pojawiły się też inne kwestie. Rozmawiamy między innymi o tym, w jakiej formie ma się ukazać "Iskra" i o różnych, bardziej technicznych szczegółach. Dam Wam znać, gdy pojawią się konkrety... i kiedy zaczyniemy pracę nad okładką, bo sądzę, że to może być niebawem.
Aha, jako że jesteśmy już na końcu korekt, mogę obwieścić jedną rzecz: kultowy tekst "cicho, baby! Ja powiem!" przeszedł bez uwag :D Przebudowany zostanie jednak opis rytuału, który pojawia się na końcu książki (jeśli ktoś pamięta), zmienionych jest też kilka nazw własnych. Myślę jednak, że nie będziecie rozczarowani.
Dobrego dnia!
~Valakiria
PS Obserwujcie moją tablicę na Wattpadzie, bo w połowie miesiąca pojawi się tam coś specjalnego!
Edit: już jest! Wpadnijcie na profil peopie- , gdzie pojawił się... wywiad ze mną :D Link daję w komentarzu.
CZYTASZ
Iskra || JUŻ W KSIĘGARNIACH
FantasyKiedy Olav ze strachem wracał do rodzinnego domu, by po raz kolejny stanąć naprzeciw swojego okrutnego ojca, nie wiedział, jak wielką siłę jest w stanie w sobie wzbudzić. Tego dnia los pozwolił mu się o tym przekonać w wyjątkowo bolesny sposób. Ucie...