SOĞUKLUĞUN BİTİŞİ

2.4K 130 182
                                    


Sapık: Buldum Mione'm

Mione'm: ?

Sapık: Seni sevdiğimi sana nasıl kanıtlayacağımı buldum. Açıkçası Crucio yeme ihtimalim var ama göreceksin olacak.

Mione'm: Nasıl olacakmış o?

Sapık: Bugün içerisinde görürsün.

3. kişi bakış açısı

Hermione, bilinmeyeninin hâlâ onunla dalga geçen boş birisi olduğunu düşünüyordu. Nasıl ispat edeceğini de açıkçası merak etmişti.

Hermione, hazırlanıp büyük salona giriş yaptı. Onu izleyen bir çift gözden habersizdi.

Hızlıca kahvaltısını ettikten sonra iksir sınıfına yol aldı. Günü her zamanki gibiydi. Son dersine girmek üzereyken  bilinmeyeninin kanıtı ne olacak artık iyice merak etmişti. Bu arada gün içerisinde Harry'i çok az gördüğünü farketti.

O sırada bilinmeyen ve Harry, ihtiyaç odasında konuşmaktaydı.

Kahvaltıdan sonra

Bilinmeyen kahvaltısında her zamanki gibi Hermione'yi izlemişti. Bugün onda farklı birşeyler vardı ve bunu bilinmeyen biliyordu. Ona, onu cidden sevdiğini nasıl kanıtlayacağını merak ediyordu ve bu yüzden neredeyse hiçbir şeye odaklanamıyordu.

Bilinmeyen, karşı masadaki sözde eski düşmanı masadan kalktığında o da kalktı. Harry'nin arkasından gidip onu kimsenin göremeyeceği bir yere çekti.

"Neler oluyor?"

"İhtiyaç odasına gitmemiz gerekiyor. Sana Herm hakkında birşey diyeceğim ama sakın itiraz etme. Yıllar sonra senden birşey istedim onda da sorgulamadan yap."

"Ne zaman gideceğiz?"

"Son ders senin boş olduğunu biliyorum. Son ders sen git ben geleceğim."

"Sen nasıl dersten izin alacaksın?"

"Unuttun mu Potter beni tüm profesörler sever."

"Tabi canım, bilmez miyim?"

İkili gülüşüp kendi sınıflarına giderken bilinmeyen heyecanlı, Harry ise şaşkındı. Ne olmuştu da o yanına gelmişti ki?

Harry, onunla kavga etmeden konuşmaları biraz garibine gitmişti. Savaştan sonra araları çok soğuk değildi ama yinede değişik hissetmişti. Belki de bilmediği şeyler vardı.

Son ders vakti

Hermione son dersi olan bitkibilim dersine girdiğinde bu derste Harry'nin olmadığını farketti. Resmen gün onları ayırıyor, ortak dersleri bile azaltıyordu.

Aynı zamanda bilinmeyen ve Harry, ihtiyaç odasında oturmuş konuşuyorlardı.

"Ne oldu da çağırdın beni?"

"Harry bak uzunca anlatacağım ama lafımı bölmeden dinle."

"Potter yok mu?"

"İstersen diyeyim Potter?"

"Yok kalsın. Anlatmaya başla."

"Öncelikle bunu kimse bilmemeli. Her ne kadar Weasley'le yakın arkadaş olsan da ona söylemeyeceğini biliyorum. Sadık birisindir değil mi? Herm hep öyle der."

"Uzatma. Kimseye söylemem. Anlatmaya başla."

"Benim birkaç problemim vardı. Detaylara girmeden anlatacağım. Biri yüzünden size birinci sınıftan beri kötü davranıyordum. O birininin kim olduğunu anlarsın sen. Her neyse kısaca ne sana ne de o arkadaşlarına kötü birisi olmak istemedim ama olmuştum işte. Konumuza gelecek olursak, Herm'e birinci sınıftan beri aşığım ama o biri yüzünden bunu bile kimseye söyleyemedim. Şimdi de bilinmeyen olarak Herm'e yazıyorum. Aslında gerçek beni tanısın diye. Fakat o şu anda onunla dalga geçen birisi olduğumu istedi ve benden ciddi olduğumu kanıtlamamı istedi. Eğer sen ona ismimi vermeden ciddi olduğumu söylersen benimle konuşmaya devam eder. Bunu benim için yapabilir misin?"

Harry ilk önce karşısındaki namı değer bilinmeyene baktı. Ciddiliğini ölçmek için gözünün içine baktı. Onu ilk kez böyle görüyordu, çaresiz. Yardım edecekti. Sonuçta arkadaşını böylesine seven, aslında iyi tarafta olan bu kişi, bir şansı hakediyordu. Belki de aralarındaki soğukluğun son gelmişti. Zaten savaştan sonra çok da değildi araları. Savaşta da birkaç sefer iyiliğini farketmişti onun. Bazı yerlerde eğer o olmasaydı kötü şekilde yakalanabilirlerdi.

"Bak ben elimden geleni yapacağım fakat kolay sanma. Eğer savaştan önce yazsaydın Herm sana karşı daha iyi olabilirdi fakat şu an hiç iyi değil. Özellikle karşısına çıktığında eski mevzuları açacağına eminim. Sana güvenmeyecek hatta seni kıracak."

"Biliyorum Harry ama inanması için herşeyi yapacağım. Onun, kötülüğünü bana yüklemeyeceğini biliyorum, en azımda hissediyorum. Deneyeceğim."

"Bol şans bilinmeyen."

"Sağol Harry."

^^Kim acaba bu bilinmeyen???

BAD GİRL {TEXTİNG}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin