FİNAL /**

1.6K 92 121
                                    

Öncelikle bu hikayede hep yanımda olan, canım sıkkın olduğunda bölüm yaz geçer diye motive veren, bölüm gelmediğinde söven, gelince öven tüm okuyuculara teşekkür ederim. :)

Hâdi yapalım şu finali!

İyi okumalar...

3.Kişi

"Astoria?"

"Özür dilerim Draco..."

O daha cümlesini bitirmeden ona Crucio lanetini göndermiştim bile. Ona ölüm lanetini bile gönderebilirdim şu anda.

Mione'me birşey mi yapmıştı?

O neredeydi?

Astoria'nun burada ne işi vardı?

"Draco, lütfen sakin ol ve dinle."

Astoria, büyünün verdiği acıyla zorlukla konuşurken ben onu dinlemiyordum bile.

"DİNLEMEK Mİ? HEMEN HERM'İN YERİNİ SÖYLE!"

"Draco..."

"ONA BİRŞEY Mİ YAPTIN APTAL SÜRTÜK?"

"Yeter Draco, yeter! Kendine gel. Ona hiçbir şey yapmadım. O beni burada böyle beklememi söyledi. Kaldır şu büyüyü artık, lütfen."

"Ne?"

O mu? Neden? Neden böyle birşey yapsın ki? Peki ya o şu anda nerede?

Ben sorularla kafamın içinden boğuşurken Astoria'nın büyüsünü geri çektim. Hızlıca beni itti ve geriye doğru sendeledim. O da geriye doğru düşmüştü. Sakinleşmek için nefes alıp verdikten sonra direk olarak suratıma sinirle baktı.

"O nerede?"

"Batı Kulesi'nde. Yetişebilirsen git. Ben bunun olacağını bilmiyordum Draco ama Herm'in dediklerini yapmak zorundaydım. Özür dilerim. "

Daha nedenini sorgulamadan hızlıca ayrıldım oradan. Batı Kulesi'ne hızlıca koşuyordum ve herkes akşam yemeğinde olduğu için koridorlar bomboştu.

Kule'nin kapısına geldiğimde kapalı olduğunu gördüm ve hızlıca açıp içeriye daldım.

O oradaydı, pencere çıkıntısında, bu sefer gerçek aşkım...

"Mione..."

"İksirin etkisi hızlı geçmiş... Erken gelmişsin Deniz Gözlü'm. Fakat bu bir şeyi değiştirmez."

"Lütfen..."

"Ştt, lütfen beni vazgeçirme. Dayanamam sevgilim. "

Geriye doğru bir adım atacaken ben büyüleri yağdırmaya başlamıştım bile.

"Aresto momentum"

"Mobilicorpus"

"Viento laculis"

Lanet büyüler neden işe yaramıyordu. Neden getirmiyordu onu yanıma. Neden!?

"Önlemimi aldım Draco... Koruma büyüsü. Hiçbir büyün beni bundan vazgeçiremeyecek... Hoşçakal sevgilim. Hoşçakal..."

"Mione'm, lütfen. Beni yalnız bırakma."

"Üzgünüm, Deniz Gözlü'm."

O ardındaki boşluğa atarken adımını, beni bırakmıştı bu kez ardında. Gözyaşlarım durdurak vermezken yankılardı adı tüm şatoda..

"MİONE'M!"

^^Linç yemeden önce söylüyorum ölüp ölmemesi belli değil bunu unutmayın :)

^^Yine de sanki azcık belli...

^^Final bölümü için fazla beklediniz biliyorum. Bu yüzden özel bölümleri yakın zamanda atmayı planlıyorum. Görüşürüz.

Sizleri seviyorum♡

BAD GİRL {TEXTİNG}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin