×

627 43 11
                                    

"Nunca podrás cruzar el océano hasta que tengas el coraje de perder de vista la costa."
(Sahili gözden kaybetme cesaretini gösteremezseniz okyanusu geçemezsiniz.)

.....
Ayracımı kaldığım sayfanın arasına koyup sağımda bir an önce otobüsten inmek için neredeyse birbirine ezen insanlara baktım.

Gelmiştim,buradaydım.
İstanbul'daydım,hayallerimi gerçekliğe kavuşturabileceğim şehir.

Sanki bir rüyaymış gibi geldi düşününce her yaptığımı,her hareketimi,her kelimemi yadırgayan insanların arasından sıyrılıp kendimle başbaşa olduğum bir şehirde olduğum gerçeği.

Yeni bir sayfa aralıyorum kendime,dümenimi istediğim yöne çevirdiğim kaptanının ben olduğum geminin başında.Güzel hissediyordum.Özgür hissediyordum.

Otobüste üç beş kişi kaldığında ben de sırt çantamı omzuma alıp ayaklandım.

Ayağımı betona ilk bastığımda serin rüzgar selamladı beni.
Birazdan yağacak olan yağmurun habercisiydi sanki.

Yağmura yakalanmak istemediğim için valizimi alıp terminale gelen taksilerden boş olan bir tane bulmaya çalıştım.

Şanslı günümde olmalıyım ki çok sürmeden boş bir taksi bulmuştum bile.

Okulun yurdunun adresini verdikten sonra arkama yaslanıp hafif çiselemeye başlayan yağmuru izledim camdan.

Yarım saat kadar sonra taksi durduğunda ücreti ödeyip indim.

Bagajdan valizimi alıp bir kaç aylık beni idare edecek yurda bir nevi yeni evime yürüdüm.

....
17.09.20
01.28
Nereden esti bilmiyorum yazmak istedim sadece :)

CafunéHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin