5. kapitola-What's Wrong With You?

105 6 5
                                    

Byla jsi z celé situace lehce nesvá. Doufala jsi, že to bude jen týdenní pobyt, že pak se něco najde a ty jim tu nebudeš překážet. I přes to, že to měl být jen týden, sis veškeré věci vybalila a uklidila do skříně. Učení sis dala na psací bílý stůl, který stál hned pod velkým oknem. Na to, že to byla celkem větší vila, tvůj nový pokojíček byl malý a velice útulný. V každém případě byl větší, než ten, ve kterém zůstaly jen smutné a bolavé vzpomínky. Pokojíček byl ve světlých barvách. Působil moderně stejně jako zbytek vily. Měla jsi velkou postel s velice pohodlnou matrací, několika polštáři a velikou teplou peřinou. Bylo to teď takové tvoje království. Pouze jen dočasné.

Na Jinovu žádost ses dostavila do obýváku, kde jsi dostala svůj zachráněný kousek bábovky a šálek dobrého čaje.

"Ta bábovka je vynikající!" Vykulila jsi oči, jen si polkla první sousto. Byla to nejlepší bábovka ve tvém životě, a to jich tvá mamka pekla hodně.

"Děkuji. Je to můj speciální recept." Uculil se hrdě Jin.

"Co v ní všechno je?" Optala ses zvídavě.

"To je tajné." Pokrčil rameny a lehce přikývl.

"Škoda... Je vážně výborná." Usmála jsi se a napila se čaje. Nebyl černý.  "Jaký je?"

"Taky podle mého tajného receptu. Někdy do něj něco přidám a někdy z něj něco uberu. Sám si to nikdy nepamatuji. Proto je to takové překvapení pro všechny." Vypadalo to, že Jin byl velice potěšen tvými chvalitebnými poznámkami.

"Bude ti to ke svačině stačit?" Optal se tě Namjoon.

"Bohatě." Přikývla jsi a mile se usmála.

"To víš no. My toho tady moc nesníme-" Načal větu Jimin, ale Jungkook ho stihl přerušit.

"A ty se divíš, když jíš všude, jen ne pomalu doma?" Nadzvedl obočí a vzal Jiminovi prázdný talíř po bábovce.

"A co mám podle tebe dělat? Nějaký babičkovský zákusky mě nenasytní. A ty to moc dobře víš i z vlastní zkušenosti. Nebo ti už nic nosit nemám?" Tím jak se Jimin začal bránit, zvýšil trošku hlas.

"Jak jsi moje dobroty nazval?!" Zděsil se Jin.

"Tak jsem to nemyslel, abys přestal. Jen-" Jungkook taky překračoval hranice hlasitosti, jak byl nervózní s čím by Jimim zase přišel. Celým dojmem působil nervózně.

"Tak ticho! Jste zase jako děti. Chovejte se před návštěvou alespoň slušně." Dodal klidným hlasem Namjoon mezitím, co ty jsi zařezaně seděla na gauči a vše nechápavě poslouchala.

"Ať si Jimin hlídá, co říká za blbosti, než mu jednu lísknu." I s talíři odešel Jungkook do kuchyně.

"Tak se zase koukej uklidnit!" Okřikl ho dotčený Jimin.

Taehyung si povzdychl. "Proč se najednou chováte jak dementi? To se před Y/N předvádíte? Nebo-" Vypadalo to, jako by ho něco trklo. Nějaké vysvětlení pro jejich zvláštní chování.

"Mimo domov? Jakože utrácí za kebab, nebo-?" Snažila ses pochopit nynější situaci, při které jsi byla úplně zmatená.

"Zatím se to nesnaž pochopit. Brzy ti to dojde." Yoongi se odebral z gauče a šel nádobí taky odnést. Ten chlapec byl divný. Cestou do kuchyně si ukopl malíček o práh dveří a ani nepípl.

"Nechci nic říkat, aby to vyznělo nějak špatně, ale... Co když se tak zvláštně chovají kvůli, teď se omlouvám Y/N, ale kvůli tobě?" Navrhl vlídným hlasem Hobi.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Mar 19, 2020 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Monsters [BTS x READER, CZ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat