★c.2

485 53 11
                                    

Scuzați orice fel de greșeala

Lectură plăcută ♥


POV NARATOR

O caleașca neagra cu detalii aurii aștepta în fața castelului pentru ca Taehyung să se urce în ea. Era deja de dimineață ( foarte devreme ) ceea ce înseamnă că în sfârșit el putea scăpa de acolo. La cat de nerăbdător a fost azi noapte nu sa mai culcat după ce a avut acel vis.
Se urca în sfârșit in caleașca eleganta ca după fara să spună cineva vreun cuvânt sa pornească la drum. Cine știe,poate daca are noroc până când apune soarele o să ajunga la  destinațiea lor dar cu zăpada ce este afara nu are prea multe șanse.



•°•👑•°•


Pe de altă parte jungkook,se afla în camera tronului dând ordine servitorilor pentru al întâmpina pe noul omega al regelui ( și unicul oficial de până acum ) așa cum se cuvine .

— înălțimea voastră,am pregătit camera cerută de dumneavoastră – se înclină servitorul

— sper sa fi făcut o treabă bună Jin-woo –

— iar eu sper sa fie pe placul printului omega,înălțimea voastră –

— asta sper și eu –

Poate ei doi vor urma să se căsătorească dar jungkook nu vrea sa îl incomodeze pe acel frumos omega așa că îi oferă o alta camera până se vor căsători sau taehyung se va simți comod cu prezenta lui.

Jungkook,de prima dată când la văzut pe Taehyung a știut că este perfect pentru a deveni soțul lui.
Cum Taehyung este  băiat este numit “ print ” deoarece ar urma să fie  căsătorit cu regele dar o sa aibe  mai putina putere decât el. Daca ar fi fost o fata ar fi fost numit regină,așa cum se cuvine dar cum amândoi sunt bărbați ...este numit prinț.

Revenind la frumusețea, este timpul sa va fac o descriere a regelui.
Cine nu ar vrea un asemenea alfa lângă el sau ea? Este puternic,elegant iar frumusețe i se desprinde din toți porii.

Cu un corp de infarct jungkook poate purta și cele mai banale haine din lume și tot o sa cazi in genunchi in fata lui.

Ochii negri cu mici sclipiri ce îți dă senzația că privești un cer înstelat,parul la fel sau chiar mai negru decât a lui taehyung. La jungkook nu prea sunt chesti de explicat doar că are un aspect incredibil,se îmbracă mai mult în negru și că imaginea lui îți impune respect.

In fine, doar incerc sa va dau o idee.

Acum revenind la ale noastre, jungkook avea bărbia sprijinita în mână,încă se afla în camera tronului,singur. Poate multe regate îl temeau pentru felul cum arată și că este prea serios și câteodată poate fi și brusc. Chiar și supuși lui îl temeau dar în momente ca acestea îi plăcea să facă cate un tam-tam interior din cauza plictiselii sau nerăbdări .
Era nerăbdător să îl revadă pe taehyung. Oare cum arată ? Cat de mult sa schimbat? Sincer nu prea își aduce aminte multe de el de-abia dacă își amintește cum arată dar știe sigur că privirea acelui omega nu o poți uita.
Cum îi este glasul? Sau cum îi este ...

Cele două uși ale camerei se deschid pe ea intrând unul dintre servitori, alfa.

— înălțimea voastră, prințul tocmai a sosit – anunță făcând o reverență.

Jungkook,nu știe de ce dar inima lui a început să bată mai rapid și simțea cum alfa-ul din interiorul sau își mișcă bucuros coada .


Citește cineva chestia asta?

Cam așa ar arata jungkook ↓↓

Frumos, nu? Păcat că nu poți să îl atingi așa-i?

My King ★kookv★ Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum