Acum câteva secole in vechiul regat,Seoul,Ce era la conducerea unei regine,o regina de gheață,a luat naștere un blestem. Regina,avea inima de gheață,ea nu credea că un ser după această planeta merita iubire, deoarece iubirea ei a fost respinsă. Ea conducea acest regat,cu ura. Pedepsea săteni din cele mai mici fapte,îi plăcea să vadă suferință în ochii contrarii. Ea nu contribuia cu nimic în ce privește starea regatului, satele și orașele erau dărăpănate și de-abia dacă săteni mai aveau cu ce sa se hrănească . Toate astea sau întâmplat până intr-o zi, când un sătean sa saturat sa mai tacă și să îndure tot chinul, așa că ia strâns pe toți inclusiv gardieni regatului și sau dus după regină, trebuia să termine cu ea.
Cum am spus regina nu credea că vreun ser merita dragoste dar ea credea că plantele o meritau.
Când săteni au intrat în castel,regina se afla in marea gradina a palatului privind o tufa cu trandafiri negri - care și pe acest frig încă nu erau înghețați datorita unei vrăji aruncată de propria regina-, plantata chiar de ea . Săteni au năvălit în castel cu tot felul de arme în mâni : furci,topoare,țăpușe și mult mai multe. Regina crezând că este apărată de gardieni stătea fara nici o grija dar a fost atacată și luată prin surprindere de "supusi" săi . Ea a încercat să lupte contra mulțimi dar erau prea multi. O țăpușa a strapuns pieptul reginei,intrând direct in inima ei. Faptul că avea inima de gheata nu era doar o metaforă inima ei chiar era de gheață,și era mai delicată decât un cristal de aceea când țăpușa a strapuns-o sa fărâmat în mi de bucăți. Sângele reginei sa împrăștiat prin mai multe locuri inclusiv pe tufa de trandafiri negri.
Săteni văzând o la pământ,crezând că e moarta au părăsit castelul și sau dus la restul familiei lor pentru a sărbători cu noul rege,da,acum aveau un rege și acel rege era săteanul ce a pus capăt reginei,cel ce a pus la punct acest plan.
Corpul reginei era întins lângă trandafiri negri, corpul ei nici nu se deosebea de zăpadă ce era întinsă pe jos,la cat de alba și palidă era. Într-o ultimă răsuflare,răsuflare ce cerea răzbunare aruncă un blestem.
- b-blestem...ca u-urmasi mei să se n-nasaca sub două forme - scuipa un pic de sânge pe cura. - unul sa i-imi poarte inima de gheata iar c-celalat sa fie o umbră . - acum știind că moartea ei va fi răzbunată cade pradă morți. Corpul ei dispare facandu-se unul cu zăpada.
Secole au trecut de când regina rea a fost ucisa. Se pare că atunci când ea a aruncat plestemul a fost auzită de un gardian,acel gardian a răspândit vestea in tot regatul ba chiar si in regatelel învecinate. Toți au stat alertă,căutând în lung și în lat fiul sau fii reginei, crezând că aceasta are vreun fiu pierdut dar cu timpul oameni mai uitau de blestem dar încă le era teama ei mereu au știut că fosta regina era purtătoare de magie și un blestem era ceva grav. Ei nu știau că urmași reginei nu erau mai mult decât doi nevinovați blestemați sa poarte acele puteri ne având nici o legătură de sânge cu regina gheții.
Regele din prezent,era un conducător bun. Nu era regat mai mare,mai frumos și mai fericit decât Seoul. Dar fericirea lor sa cam pierdut când regele a murit din cauza unei boli grave, la conducere rămânând unicul său fiu,jeon jungkook. Acesta putea fi inconorat, avea peste optsprezece ani mai exact avea douăzeci și unu de ani. Jungkook imediat a fost pus la conducere. Săteni erau mulțumiți și cu micul jeon deoarece lua exemplu tatălui său și conducea întreg ținutul ca fostul conducător.
După câteva luni de când jungkook era la conducere,cei de la curtea înaltă l-au sfătuit să se căsătorească altfel dacă până la vârsta de douăzeci și cinci de ani nu era căsătorit riscă să fie înlocuit cu un alt rege deoarece jungkook trebuiesc sa lese urmași iar el nu avea omega. Jungkook a dat ordin să caute toți gardieni cel mai frumos omega din întreg ținutul. Iar ei l-au adus pe un mic omega de douăzeci de ani.
Taehyung,locuia într-un mic sat din seoul. Familia lui nu era săracă deoarece în acest regat nimieni nu era. El trăia fericit alaturi de mică lui familie . Taehyung,nu avea prieteni sau cunoscuți înafara de familia lui. Motivul? Faptul că era fiul blestemat al reginei de gheață și nimeni nu trebuia să afle altfel multe vieți vor pieri. Taehyung,a aflat că era urmașul reginei când avea opt ani. In vremea aceea regina și-a făcut apariția în visul micului omega spunandu-i întreaga poveste și influențând-ul sa se răzbune dar micul omega nu voia, deoarece nu avea motiv de răzbunare....până acum.
El a jurat să ucidă regele când a fost ales ca viitor omega pentru regele alfa,și a fost dus în castelul de la sud pentru a fi educat și instruit așa fiind demn de-a sta alaturi regelui. Ura și dorința de răzbunare îi creșteau in inima de gheata pe zi ce trece și în sfârșit a ascultat de regina...se va răzbuna și va face din acest regat un regat demn de prințul de gheata.
CITEȘTI
My King ★kookv★
FanficTaehyung este purtătorul blestemului vechei regine. El are inima de gheata, o inima pe care jungkook o face a lui. Dar păcat că blestemul era ca cel cu inima de gheata sa ucidă regele iar Jungkook,este regele. ★mai multe detalii in prolog . ★povest...