★c.9

405 55 22
                                    

POV NARATOR.

Taehyung nu era foarte speriat, mai bine zis era confuz. Avea un omega complet gol la el în camera și acesta zâmbea și era de speriat dar nu în cazul lui Taehyung, aici el era cel înfricoșător (de frumos, normal) .

— poți să te astupi? – spune pe un ton neutru .

— nu am cu ce! – exclamă blondul, încă având acel zâmbet ciudat pe buze —  Tu ești kim Taehyung, nu? Prințul de gheata, daca nu mă înșel. –  se apropie de el, încă era gol pușcă și asta îl incomoda pe taehyung.

— prințul de ce? – se aude o voce profundă . Taehyung se întreabă cum de nu ia simțit aroma până acum .
— Cine ești și ce cauți dezbrăcat în camera logodnicului meu? – întreabă jungkook.

Taehyung, își da cu seama că nu este singurul ce observa corpul frumos sculptat al blondului. Problema? El era un omega iar Jungkook...este alfa. Îl făcea să se simtă ciudat faptul că jungkook privea un corp col și acesta
....nu era al său.
Acum că stă să analizeze situația, aroma regelui era mult mai puternica decât până acum, oare îi place ce vede? A întrebat cine este blondul doar pentru ai ști numele? O să se căsătorească cu el?

Ce întrebări prostești

Își spune singur când lupul lui o ia razna și vrea să îl marcheze pe jungkook cu aroma lui, de asta fara să își de-a cu seama aroma lui a incrementat.


Oricum o sa îl omor pe jungkook.

Cu gândul acesta credea că se va liniști însă a fost contrariu la ceea ce se gândea .

Își simțea mâinile reci și totul în interiorul lui de fapt .

— Taehyung,...de ce parul tau se face alb?! – exclamă Jungkook, îngrijorat când vede parul complet negru cum incepe a se albi de la vârfuri în sus — taehyung? – incepe să simtă teama din ce in ce mai mult, o dată ce pielea lui Taehyung se face complet alba la fel ca părul lui, părea de porțelan — tu...ești fiul blestemat al r-reginei...– fara ai vine a crede, aproape că șoptește

Celălalt omega ce era încă gol, se sperie și intra panica, așa că nu știe ce să facă decât să se întoarcă de unde a venit, în oglindă.

Jungkook, chiar crede că innebuneste .
Ori este din cauza perioadei de căldură ori acel omega gol a intrat într-o oglindă ce sa făcut neagra și acum este împrăștiata in sute de bucăți pe podea?

ce se întâmplă aici?! — își folosește vocea de comandă iar taehyung încremenește. Când situația a scăpat de sub control? Nu știe, nu știe nici când un fulger de gheata îl face pe jungkook sa cada la pământ și să rămână inconștient . Nu știe. Nu știe nici când fără intenție ingheată toată camera doar pentru a rămâne în siguranță alaturi de regele sau. Da, jungkook era al său și acum era inconștient in brațele sale în timp ce Taehyung plângea după multă vreme și nu plângea pentru el, de data asta plângea pentru jungkook.


 Da, jungkook era al său și acum era inconștient in brațele sale în timp ce Taehyung plângea după multă vreme și nu plângea pentru el, de data asta plângea pentru jungkook

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.









Nu îmi poți spune că nu ai urât punga asta ↓

Nu îmi poți spune că nu ai urât punga asta ↓

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
My King ★kookv★ Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum