★c.8

429 50 14
                                    

Scuzati orice fel de greșeala

Lectură plăcută ♥



POV NARATOR.

Din nou singur in acea luxoasa  camera.
Jungkook, ia spus că se duce la vânătoare. Asta este forma lui de a se liniști și de a pierde timpul în ceva “ creativ ” . Cine este prostul care crede că sa omori animale este ceva creativ?

El spre deosebire de jungkook, avea să facă ceva creativ; să învețe cum sa își controleze puterile ca după, sa îl omoare pe jungkook.  Asta este destul de creativ,nu?

Se ridică, zâmbind ( în interior, pe față nu avea nici o urmă de fericire )  se îndreaptă spre ușă o deschide și privește în toate părțile, era liber. Închide ușa cu cheie și în sfârșit se îndreaptă către oglinda.

O privește curios, oare ce poate să facă ?
Din instinct pune mana stânga  pe oglinda, privirea lui cade în gol și se întunecă, o mulțime de sentimente trece prin interiorul sau făcând concurs care sa domine.

Ura, neputința,răzbunare, invidie, gelozie .

O dată

Ura, neputința,răzbunare, invidie, gelozie .

De două ori

Ura, neputința,răzbunare, invidie, gelozie .

Și de trei ori.

Toate se întrec intre ele care sa îl domine dar
doar două îl fac  să le simtă cel mai tare.

Neputința și invidie.

Urechile lui nu mai aud nimic. Iar ochii vedeau doar oglinda dar de fapt privea în gol gandinduse la aceste sentimente.

Neputința.

Nu a putut să evite sa fie ales de catre rege. Nu poate evita căsătoria la fel cum nu va evita răzbunarea.

Invidie.

Îl invidia pentru că el era liber.
Îl invidia pentru că el era aproape de cei dragi.
Îl invidia pentru că el nu era singur.
Îl invidia pentru că era normal.
Îl invidia pentru că era alfa și nu omega .
Îl invidia pentru că era regele.

Când a reușit să iese din acea nebuloasa bătaie dintre gânduri și sentimente, a putut observa ce se întâmplă în jurul său.

Oglinda era înghețată la fel și jumătate din perete și dulapul de lângă la fel.

Se uită pe fereastră și observa că este o furtună de zăpadă afara.

Privește din nou oglinda.

Era un strat de gheata dar nu era alb, nu era normal. Era albastru.

Frica.

Asta simțea acum. Îi era teama ca  cineva îl poate vedea.

De o dată întunericul a început să astupe orice
strat de gheata din cameră. Îl înconjura întunericul dar el nu și-a retras mâna. Voia să vadă ce se întâmplă

A durat câteva secunde până când în mijlocul oglinzi apare un punct alb cu ceva înăuntru.
Era un ochi.
Un ochi de animal.

Tresare când ochiul clipește. Era înghețat, cum se putea mișca? .
Acel punct alb se extinde din ce in ce mai mult, el da un pas înapoi dar nu retrage mana .
O lumină albă strălucitoare cuprinde încăperea, își astupa ochii cu brațul drept din cauza lumini.
Când își retrage brațul de la ochii, primul lucru pe care îl face este să privească pe geam; nu mai ningea, nu mai bătea vântul, totul parcă era...înghețat.
Privește de imediat oglinda și se uimește de ceea ce vede.

Un lup.

Animalul se mișcă, se răsucește și încearcă să iese din acel obiect.

Decide că este timpul sa termine și vrea să își retragă mana dar....parcă este lipita. Animalul se mișcă brusc iar el cu disperare încearcă sa își deslipeasca mana, trage cu putere de ea, trage, trage și iar trage dar nu se întâmplă nimic. Lupul își întinde labele în spațiul înghețat din oglinda iar el încearcă în continuare cu disperare  sa își desprindă mana. Simte cum este împins in spate căzând pe pat, se sprijină în coturi și privește oglinda

Animalul a ieșit din oglinda .
Își scutură blana părând ud.

Afara incepe să ningă normal iar camera lui este ca noua însă acel lup încă este în încăpere alaturi de o balta de apa,  pe lângă labeje lui.

Omega.

Acel lup era omega. Dar ce caută într-o oglindă?
se transforma in om.
Era baiat, un băiat blond cu ochii negri ca măslinele, și avea un zâmbet pe buze uriaș.

Ce naiba se întâmplă ?

Acum ar avea nevoie de regina mai mult ca niciodată.









Acum ar avea nevoie de regina mai mult ca niciodată

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Habar nu am ce ma apucat dar sper sa va placa ♥

Știu că nu este chiar un ochi de lup dar din cauza acestei imagini mi-a venit ideea pentru capitol ↓

My King ★kookv★ Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum