Scuzați orice fel de greșeala
Lectură plăcută ♥
POV NARATOR
— Si aceasta este camera ta – spune jungkook.
Amândoi se simțeau incomod. Daca înainte se simțeau incomod după sărutul dat de jungkook ( ce a fost influențat de animalul sau interior ) nici unul nu știa ce să facă așa că jungkook a decis să îi facă un mic tur de la intrare până la camera lui Taehyung,camera ce era fata in față cu a regelui .
Taehyung se simțea scârbit într-un fel. Nu-i venea să creadă că regele voia să îl folosească când perioada lui va veni. El știa că nu înseamnă mai mult decât o fata frumoasa pentru rege, dar asta-i prea de tot.
Jungkook deschide ușa camerei lasandul pe omega sa intre primul . Taehyung intră cu pași înceți în acea încăpere, și rămâne uimit de ceea ce vede. Era așa de luxoasă. Un pat mare in mijloc ce avea ca așternuturi cearceafuri de mătase de un roșu vișiniu închis la cluare . Avea un mic candelabru de cristal ce atârnă de tavan. In camera mai erau încă câteva uși una dintre ele ducea la balcon. Era decorata cu multa mobila. În câteva cuvinte : era perfecta. Pe taehyung la încântat luxul ceea ce la și enervat. In timp ce el era în acel castel întunecat,regele avea așa lux la dispoziție.
— îți place? – întreabă regele, având un pic de teama ca lui taehyung nu o sa îi placă .
— este...luxoasă – răspunde încă privind camera .
Jungkook crezând că asta este ce le place tuturor celor ce sunt omega ( sau beta ) zâmbește satisfăcut
— mă bucur că este pe placul tau –
Increzutule
Gândește taehyung in timp ce da ochii peste cap fara ca jungkook sa îl vadă .
Brunetul cu ochii albaștri îi da un zâmbet fals regelui, că după sa îi spună :
— acum mi-aș dori să mă odihnesc un pic daca nu este nici o problema. – spune încercând să fie amabil.
— desigur că nu este nici o problema. Dacă dorești o să te chem la ora cinei – zâmbește jungkook.
— sunteți foarte amabil dar nu am apetit. Așa că deocamdată doar o să mă odihnesc –
— cum îți este ție pe plac. Daca ai nevoie de ceva servitorii sunt mereu prin preajma. O să îți fie aduse bagajele imediat. – îi zâmbește . Se apropie de el și îi lasă un mic sărut pe obrazul stâng – noapte buna Taehyung . – îi zâmbește din nou
Taehyung,ieșind din socul de mai devreme face o reverență in fața regelui ce încearcă să îl oprească din a se apleca .
— mulțumesc pentru tot. Noapte buna. –
Jungkook se întoarce cu spatele la el și chiar înainte de a ieși din cameră îl privește peste umăr
— mi-ar placea ca de acum înainte să mă tutuiești și să nu mai te închini in fața mea. O să ne căsătorim peste puțin timp și nu vreau ca soțul meu sa se comporte ca unul dintre servitori mei așa că de acum înainte spune-mi doar jungkook. – și părăsește încăperea.
Taehyung închide ușa după ce câțiva servitori îi lasă putinele bagaje în camera și își pregătește pijamaua pentru seara asta.
CITEȘTI
My King ★kookv★
FanfictionTaehyung este purtătorul blestemului vechei regine. El are inima de gheata, o inima pe care jungkook o face a lui. Dar păcat că blestemul era ca cel cu inima de gheata sa ucidă regele iar Jungkook,este regele. ★mai multe detalii in prolog . ★povest...