one

2.1K 35 1
                                    

Maria✨: Čekám venku brouku <3

Zpráva od mé kamarádky mi vykouzlit úsměv na tváři. Dala bych teď cokoliv za pohodlnou postel a kafe. Moje záda trpěli téměř sedm hodin na nepohodlné sedačce v letadle při cestě za Mary. Upravím si tričko zastrkané do černých, roztržených džín, popadnu svoje velké zavazadlo a vyrazím najít východ.

Už se těším až budu v objetí své nejlepší kamarádky. Pokud se tak dá považovat. I přesto že každá bydlíme na jiném kontinentu kvůli studiu, tak se vídáme. Poprvé jedu já za ní. Byla jsem strašně nervózní z cesty. Můj mozek deformovaný díky všem filmům a seriálům mi házel každou noc scény s pády letadla a všemi možnými katastrofy co by se letu mohli přihodit. I přesto jsem tady.

Nasadím si sluneční brýle a když vidím velký nápis VÝCHOD, usměju se. Trochu zrychlím krok a nedávám absolutně pozor co se děje v mém okolí. Díky čemu narazím do svalnaté hrudi. ,,Sakra dávej pozor" řeknu nabroušeně. ,,To ty jsi tady ta co narazila" řekne muž o pár let starší s černými vlasy a tetování všude po plažích. ,,Kočko hádám že nebudeš zdejší" ušklíbne se. ,, Hadaš správně a teď s dovolením musím jít" řeknu vykolejeně. Obejdou jeho svalnatou postavu a zamířím si to zase k východu.

,,Jackie !" křik mé kamarádky mě probudí z přemýšlení o sexy, potetované černovláskovi.
,,Pane bože strašně jsi mi chyběla" přitáhne si mě k sobě. ,,Ty mě taky" zasměju se. Tahle holka dokáže vykouzlit úsměv naprosto všem. Její blonďatá hříva je svázaná v pevném culíku a šíleně jí to sluší. Vypadá jako by by vypadla z nějakého módního časopisu.

,,Londýn je úžasný město" zase se zasní jak úžasné to tady je. Jsem tady teprve hodinu a Maria mi stihla říct vše v čem se jí vede. A že toho je. Ani se nedivím že si o ní řekla modelingová agentura. Přijde mi trochu trapné že se mé kamarádce tak daří a já stále  dělám servírku v jedné New Yorské kavárně.

,,Sakra musíme jít do nějakého klubu." Kluby tady žijou snad víc než v New Yorku" křikne z kuchyně kde připravuje kávu. Nikdy jsem kluby neměla v oblibě. I když na druhou stranu mi nedělalo problém se opíjet někde na privátě s Mary kamarády.

,,Můžeme to nechat na zítřek ? Jsem pořád unavená z toho letu" lehce zalžu. Nechci hned první noc v Anglii zažít v nějakém pajzlu.
,, Jedině pokud tě budu moct nalíčit a vybrat ti oblečení" její úšklebek značí to že se mám opravdu na co těšit.

Nakonec ji dám svolení že jí svěřím svůj zítřejší vzhled. Z toho je má kamarádka opravdu nadšená. Když ještě bydlela v NY byli u nás kluby každo víkendová činnost a jen málokdy se jí povedlo přesvědčit mojí maličkost k tomu aby mě mohla namalovat. Sice nejsem nejhezčí, ale make-up mi na něm obličeji prostě vadil tak jsem ho prostě jednoduše nenosila.

Nakonec se Maria uchýlila k sobě do pokoje a mně nechala prostor k spánku na jejím pohodlném gauči větším než moje postel.

†††

,, Jak dlouho že spolu jste ?" zeptám se mé kamarádky a jejího přítele o kterém se nikdy nezmínila. ,,Už to bude půl roku" v tu chvíli si myslím že se udusím tím výborným kafem pro které jsem si přišla do místní kavárny. Mojí reakci zakryju úsměvem.
Nechápu jak mi to nemohla říct. Jsme přece kamarádky a známé se tak dlouho.

,,A co studuješ Jacqueline ?" zeptá se mě blonďák v obleku. ,,Nestuduji" řekni trochu potupně. Mám pouze střední školu. Měla jsem jít na vysokou právnickou školu, ale nemohla jsem si ji dovolit. Jakob ústy naznačí lehké -aha-. Pár mě opět začne ignorovat. V kostkované košily a černými džíny vypadám oproti těm dvou jako kus hovna. Dokonce se tak i cítím. Oba mají tu šanci studovat a nějakou šanci na kariéru. A pak jsem tady já. Malá, ukňouraná servírka co pomalu nemá ani na podnájem.

Zařezená v kožené sedačce čekám až skončí jejich zdlouhavé loučení.
,,Názor" zeptá se rozzářená Maria.
,,No, je milej" řeknu naprostý opak toho co si myslím. ,,Já vím" zachcichotá se naproto zaslepená jeho šarmem.

,,Jinak doufám že víš co nás dnes večer čeká" zase se usměje.
,,Jak bych mohla zapomenout na dobrovolnou šikanu" ironicky se usměju. ,,Nebuď tak upjatá" protočí oči. ,,Nejsem upjatá" řeknu trochu naštvaně. I když je no poměrně pravda. Ale každý se dokáže bavit podle svého.

Při cestě zpátky si vezmeme taxíka. Celý den jsme strávili posedává ním po kavárnách nebo parcích. Londýn je opravdu nádherné město. Má krásné rozsáhlé parky. Naprosto bych si dokázala představit jak tam posedávám se svojí budoucí rodinou. Pokud vůbec nějaká bude. Trochu mě děsí představa že bych se někam s někým seznamovat...

,,Sakra přestaň se cukat !" nadává mi M když se mi snaží dodělat make-up na dnešní večer. Snad už hodinu se nademnou sklání a dělá co může.
,,Můžeš otevřít oči" plná štěstí mi podá zrcátko. ,,Pane bože" vydechnu překvapeně. Maria dokáže prostě divy s těmi štětečky. Na posteli mi nechá její šaty které mi vybrala a odejde si udělat do koupelny svoje líčení.

S líčením skládající se z velkých linek, zlatých stínů, řasenky a všech dalších věcí, které ani nevím jak se jmenujou vypadám o dost starší.
Na posteli leží zlatý šaty s opravdu velkým výstřihem dosahujícím až do pasu. Rozhodně v žádném případě nedovolují podprsenku nebo obyčejné kalhotky. Proto zvolím svá jediná nepohodlná tanga. Maria má o něco menší prsa než já proto šaty ukazují víc než na co jsem zvyklá.

Šaty doplním černými boty na podpatku, které si díky mé malé výšce můžu dovolit

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Šaty doplním černými boty na podpatku, které si díky mé malé výšce můžu dovolit. Moje černé vlasy nechám volně na ramenou a už čekám jen na Mariu. Jakmile přijde vypadá opět nádherně. ,,Sakra já věděla že ti ty šaty budou slušet" řekne když si začne obouvat její boty na podpatku. ,, Vždyť mi z nich leze naprosto všechno" zaskučím nad výstřihem a jejich délkou která sahá těsně pod zadek. ,,Vypadáš skvěle ! Trochu sebevědomí holka" řekne a zamyká dveře od bytu. ,,Budeš se bavit přísahám !" ještě pronese a už mě táhne do ulic nočního Londýna který žije snad víc jak ve dne.

První kapitolka na světě ! Snad se vám líbí stejně tak jako bude zbytek příběhu. Mám předepsaných pár kapitol dopředu jen je ještě trochu upravit...
Jinak opravdu mooooc se omlouvám za chyby a kratší kapitoly na začátku přísahám že se ti zlepší <3

desire h.s POZASTAVENOKde žijí příběhy. Začni objevovat