,,Uvědom si že to je moje postel sakra" rozespale zabručí Harry, kterého jsem zbudila. ,,Promiň" špitnu. ,,Ale potřebuju na záchod" zaskučím když ležím pořád v Harryho objetí. Na to mě pustí se zabručením. Rychle vstanu a přehodím přes sebe Harryho triko válející se na židli. Jelikož mi je nepříjemné tady chodit jenom v kalhotkách. Pořád tady je velká možnost toho že sem někdo vtrhne a uvidí mě. Úlevně vydechnu když vyprázdním můj močoví měchýř. Po včerejšku se cítím zvláštně. Přijdu si tak špinavá. Jako bych své tělo zaprodala samotnému ďáblu. I když je to částečně pravda. ,,Dneska jedu pryč takže tě budu muset pohlídat Louis"
Jen přikývnu a pozoruju Harryho jak se převlíká. ,,Aby ti neukápla slina" Rýpne si do mě. ,, Jinak lásko v tom triku jsi tak kurva mrdatelná, ale nechci aby tě takhle tady viděli všichni tak si na sebe vem něco jiného" stihne brouknout než odejde. Protočím oči nad jeho sexistickými narážky a odejdu si do šatníku převlíct. Trochu mě znepokojuje to že budu muset být s Louisem, ale myslím že to snad nějak přežiju. Louis na mě působí strašně dominantně. Víc jak Harry určitě ne, ale respekt si vybudovat dokázal.
,,Než se Harry vrátí potřebuju aby jsme byli u mě" poprvé promluví brunet od toho co mě přišel vyzvednout. ,,U tebe ?" s nejistotou v hlase ze ptám. Na to se Louis zasměje. ,,Dělám tady hlavně doktora" osvětlí. Chápavě přikývnu a následuju jeho kroky do vybavené dá se říct ordinace. ,,Můžeš si sednout" ukáže na na pár židlí a menší stolk plný různých dokumentů. ,,Co jsi tam vlastně dělala, nikdy tam nikdo nechodí ani persionál" začne debatu při čemž řadí tam cosi v zadu. ,,Využívala toho že byla moje kamarádka zabraná do nakupování a chtěla jsem si ehm zapálit" trochu potupně dodám. M mi vždycky nadávala za cigarety tak jsem se to snažila skrývat. ,,Takže nikotin ?"
,,Jen když jsem ve stresu" Louis chápavě přikývne. ,,Asi ti dlužím omluvu, nechtěl jsem mít na svědomí nevinnou holku tak jsem hned volala Harrymu, ale to jsem netušil že si tě nechá" řekne se sklopeným zrakem. Vypadá teď jako malý kluk co rozbil maminčinu vázu a ne jako mafián co je schopný někoho zabít. ,,Harry je sice špatný člověk, ale dej mu čas" usměje se. ,,Nechci mu dávat čas. Je to odporný člověk" vyplivnu hořce. ,,S tímhle přístupem skončíš akorát na samotce a věř mi nechceš tam být ?" ,,Samotka ?"
,,Jak jsi si určitě všimla Harry je spíš dominantní jedinec co nesnáší když k němu někdo nemá respekt. Potřebuje lidi ovládat aby to tady fungovalo tak jak by mělo, a ty co se tomuhle systému vzpírají jdou na samotku"
,,Takže je jako zavře do nějaké díry na hanbu ?" zeptám se se zvedlým obočím. ,,Jen ti radím ať se tomu poddáš pak to nebude tak strašný" vydechne. ,,To je absurdní" ironicky se uchechtnu. Nechápu to. Nechápu sakra nic v tomhle baráku. Louis už řadši dál mlčí. ,,Ethane sedni si na lůžko hned přijdu" ozve se hlas z menší haly. Na to sem přijde kluk tak stejně starý jako Harry.
,,Jacqueline ?" drze se usměje 'když se posadí na lůžku. ,,Jak-" ,,Každý tě tady zná" přeruší mě . ,,Ou, aha" zamumál. Nelíbí se mi že mě tady všichni znají i když co jsem s Harryho postavením mohla čekat. ,,Tady to mám, hádám že už to nebolí ?" přijde Louis tentokrát se brýlema, oblečený v plášti a složkou v ruce. Blonďák zakroutí hlavou a Louis mu začne prohmatávat koleno. Za nedlouho skončí a blonďák zase vyskočí na nohy.
,,Těšilo mě Jacqueline" provokativně na mě mrkne a stejně tak rychle jako se tady objevil zase zmizí. Louis mě sjede přísným pohledem. Odvrátím zrak a myšlenkami zase sjedu na Ethana ? Jo myslím že nějak tak se jmenoval.
,,Každý tě tady zná" pořád mi běhá hlavou. Mám nechtěnou popularitu. O kterou v žádným případě nestojím. Radši bych seděla teď doma. Sama. Bez nikoho... Dobře možná je dobrý mít o kolo sebe nějaký lidi, ale rozhodně tohle není ten typ lidí co bych si přála. ,,Tomlinsone střídáme se" Violin hlas mě vytrhne z přemýšlení. ,,Chceš Harryho naštvat ?" Louis zvedne pohled k Viole.
ČTEŠ
desire h.s POZASTAVENO
FanfictionKrál potřebuje svojí královnou. To už je dané od dávných dob. A je jedno jestli to je zrovna král podsvětí...