Bölüm 1

97 5 0
                                    

Merhaba arkadaşlar!

Bu benim ve arkadaşımın yazdığı ilk hikaye umarım beğenirsiniz 

İYİ OKUMALAR

Sabah uyandığımda yanağımdaki izleri farkettim. Tabi ki gözyaşı izleriydi. 2 yıl önceki o günden beri her sabah zaten bu izlerle uyanıyordum artık alışmıştım. Annemin bana seslenmesiyle hemen yanağımı sildim üstümü giyindim kahvaltımı yaptım anneme veda öpücüğümü verip Derin ve Kumsal'la buluşmak için evden çıktım.

Derin'in kapısının önünde beklerken Kumsal'ın 'Arya yine mi ağladın?' sorusuyla afalladım. Ama şaşırmamam gerekirdi çünkü Kumsal benim çocukluk arkadaşımdı ve bazen benim düşüncelerimi okuyabildiğini düşünüyorum. 'Sorun değil bunu biliyosun' dedim. Kumsal daha cevap veremeden Derin neşeli bir şekilde 'Hadi gidelim kızlar' deyip bizi çekiştirmeye başladı. Ben Kumsal' a dil çıkartırken o bana sonra görüşücez bakışlarını attı ama ben umursadım mı tabiki hayır! Kumsal sarı saçlı ve mavi gözlüydü ve cidden çok güzeldi hatta o kadar güzeldi ki kız 200'den sonra çıkma teklifi sayılarını saymayı bıraktı. ( gerçekten böyle bi arkadaşım var =D ) ama o yine de havalı değil ve benimle takılıyor bu çok güzel bir his Derin ise siyah saçlı ve ela gözlü siyahlarının arasında pembeler var her ne kadar bu ona asi bir tavır katsa da aslında çok iyi birisi. İyiki onlar vardı ailemden bile sırf üzülmesinler diye duygularımı saklarken onlar karşısında rahattım. Her zamanki gibi birlikte saçmalıklar yaparak okula doğru gittik.

Sınıfa geldiğimizde Meriç ve Atakan'ın yine(!) benim sıramda oturduklarını gördüm. Meriç koyu sarı saçlıydı ve kahverengi gözlüydü Atakan ise koyu kumral saçlıydı ve benim gibi yeşil gözlüydü ikisi de çooook yakışıklıydı ve ben Allah'a bu kadar yakışıklı arkadaşlarım olduğu için şükrediyorum çok havalı oluyo abi ama şakasına da olsa habire birbirleriyle dövüşüp dururlardı. Neler yaptıklarını hatırlayınca içimde bi gülme isteği oluştu ama sırf onlara inat ciddiyetimi koruyup yanlarına gittim.'Neden her gün benim sıramda oturuyosunuz ki siz o kadar sıra hey Allah'ım!!' dedim.

'Biz bunun için varız' dediklerinde hep beraber güldük. Gerçekten kıskanılacak bir arkadaşlığımız vardı. Dersler her zamanki gibi sıkıcıydı. Ne diyebilirim ki sıkıcı işte... Öğle tatili geldiğinde yemeğimi aldım ve tam bizimkilere bakınıyordum ki birisiyle çarpışıp bütün yemeklerimi üzerime dökmem bir oldu.

- Affedersin ama biraz daha dikkatli olur musun!

- Özür dilerim ama bence biraz da sen suçlusun

- Ne dedin! Ben mi suçluyum? Hahaha hiç zannetmiyorum ama öyle olsun bakalım

Normalde uslu uslu duran ben şimdi bad girl gibi çocuğa bağırıp çığırıyordum. Yok yok ben hiç sinirlendirilmeye gelmem. Çocukta sinirlendi ve

- Off seninle mi uğraşıcam, dedi

- Ayy lütfen tipik konuşmayı yapmayalım

- Neymiş o tipik konuşma??

- İşte birbirimize kızıcaz sonra ne gıcık birisiymiş diyicez ama aslında fiziği iyiymiş falan ıyy iğrenç

Çocuk güldü ve

- Merak etme ben seni gördüm

- Ne ne zaman nerede en seni hiç görmedim diye 5N sorularımı sıralarken ağzımı kapattı ve

- Ben okula bu sene geldim adım Mete ve beni görmemen normal sınıftan pek çıktığın söylenemez ama dediği anda sanki yanlış bişey demiş gibi

- Yaa şey ben sizin karşı sınıfınızdayım da sınıftan çıkarken arada bir seni görüyorum hep sınıfta oluyosun dedi

- Ha tamam anladım o zaman ben de Arya memnun oldum dedim ve gülümsedim

- Arya mı bari müzikte iyi misin? dedi ve güldü

- Mete mi bari bi ordun var mı? ( anlamayanlar için Mete Han =D )

anında yüzü soldu veee Arya attı gol oldu işte böyle laf sokarlar!!

Bu havalı halimi bozmamak için hemen yanından ayrıldım ve dolaptan yeni okul kıyafetlerimi alıp tuvalette üzerimi değiştirdim. Tabi ki bu süre zarfında öğle tatili bittiği için sınıfa gittim. Bizimkiler beni bekliyordu.Meriç

- Hayırdır opera noldu?? dedi (Arya'nın anlamı operada kullanılan müzik olduğundan bana böyle seslenmeyi seviyordu)

- Off hiç sormayın dedim ve anlatmaya başladım. Kızlar ooo derken erkekler gülmeye başladı onların bu tavırlarına sinirlendim ve sırama geçtim. Çok anlamsız konuşuyorlardı tamam belki hoş çocuktu ama sadece bi tanışmaydı

GizemliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin