8

138 22 47
                                    

Ch: Kızdım ama kızmadım.

Gm: What?

Ch: Bana sormadan yapmana biraz kızdım.  Ama hayallerimi gerçekleştiriyorum. Buna çok sevindim.  Teşekkür ederim.

Diyip sarıldı bana. Bende karşılık verdim.

Gm: Özür dilerim...

Ağlamaya başladım.  Duygusal yönlerimden nefret ediyorum.

Ch: Neden ağlıyorsun?

Gm: Duygulandım.

Ch: Ama ben sana kızamıyorum kii.

Diyip isyan etti.

Gm: Eeee bu da Geumsong farkı😎

Ch: Ego çekilir misin?  Geumsong ' u göremiyorum.

Gm:😂😂😂😂😂😂 Tamam neyse hadi Cha Na, Moon ve Ji Woo ' yu alıp şirkete geçelim.

Ch: Tamam Kaptan.

Gm: Aferin şampiyon.

Gülerek sınıflarımıza gittik. Eşyalarımı toplarken herkes beni tebrik etti. Ama zaten devam edeceğim okuluma. O yüzden veda etmeme gerek yok. Ben toparlanırken hoca içeri girdi. Ah doğru ders matematik.  Ama... QUİZ VARDI!! Neyse.

Gm: Hocam biliyorum bu gün quiz var. Ama benim sirkete gitmem gerekiyor. Beni sonra quiz yapsanız olur mu?

Hoca: Tabii ki Geumsong. Bu arada tebrik ederim. Sen ve Light çok güzel dans ettiniz.  Sizinle gurur duyuyorum.

Gm: Teşekkür ederiz hocam. Izninizle çıkabilir miyim? 

Hoca: Tamam çıkabilirsin ama derste işlediklerimizi birinden al olur mu?

Gm: Tabii ki hocam. Izninizle.

Hoca: Kolay gelsin bakalım.

Gm: Sağolun hocam.

Diyip çıktım.  Light ile birlikte sirkete gittik. Girdiğimizde Bong Cha beni bir kenara çekti.

Bc: Kardeşimi üzmeye hakkın yok senin!

Gm: Peki onun bana yaptıklarını biliyor musun?

Bc: Ben sadece onun ne kadar üzüldüğünü biliyorum!

Gm: Peki. Onun: benim arkadaşlarımı bana karşı kışkırttığını,  kollarıma vurduğunu,  olur olmadık kişilerden kıskandığını ve en önemlisi benim onun yüzüne canıma kıymayı denediğimi biliyor musun?

Bc: Ben... Ben Özür dilerim. Hep seni hatalı olarak gösteriyor. 

Gm: O zaman bir daha diğer tarafı da dinler, yanlış kişiye güvenmezsin. Şimdi mümkünse çok konuşmayalım ve temas kurmayalım.

Bc: Peki...

Love Yourself - Min Yoongi-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin