Ehehehehehhe biraz gecikti
Özür dilerim
Neyse
Iyi okumalar
Biz aramızda konuşurken içeri Woo Bin (damat oluyor kendileri) girdi.
Gm: Çık dışarı!
Wb: Neden?
Gm: Eğer şimdi gelini görürsen uğursuzluk getirir.
Wb: Bir şey olmaz ki.
Gm: Off! Tamam karışmıyorum ben.
Woo Bin içeri girdi biz de çıktık. Ae Cha ' da kucağımdaydı. Ae Cha ağlamaya başladı.
Gm: Bebeğim? Ne oldu?
Ae Cha: Biy şey oyacak gibi hissediyoyum.
Gm: Korkma güzelim. Bir şey olmayacak. Hadi gel babanı ve Kyung Soo'yu bulalım.
Ae Cha: Taymam.
Birlikte Hoseok ve Kyung Soo'nun yanına gittik. Tam Moon ve Woo Bin gelecekken salona ateş açıldı. Çocuklar ağlamaya başladı. Ae Cha ' yı Hoseok ' a verdim.
Gm: Üzerlerine Eğil!
Hs: Sen nereye!?
Gm: daha çok Moon ' a ateş ediliyor! Onun yanına gidiyorum!
Hs: Dikkat et!
Koşarak Moon ' un yanına gittim. Eğilmişti ve ağlıyordu. Woo Bin ise onun elini tutmuş ve sarılmıştı. Bende eğildim. Moon ' un yüzünü avuçlarımın içine aldım.
Gm: Moon! Ağlama. Bir şey olmayacak tamam mı?
Kafa salladı. Koltuğun altı dikkatimi çekti.
Gm: Moon! Koltuğun altına saklan! Woo Bin! Sende onunla git! Ben sizi koruyacağım!
Ayağa kalktılar. Ateş sadece sol taraftan geldiği için sol tarafların geçtim. Onlar geçtiği anda bir kurşun benim omzuma geldi.
Mn: Çikolatam!
Gm: Sorun yok! Sen olduğun yerde kal.
Yere çöktüm ve yarama bastırdım. Başım dönüyordu ama kendimi bırakamazdım. Bir süre sonra silah sesleri kesildi.
Mn: Geumsong!
Gm: Efendim Moonie~?
Mn: Dalga geçme!
Gm: Ama Geumsong dedin bende efendim dedim.
Mn: Iyi misin?
Gm: Evet. Hoseok ' u çağırır mısın?
Mn: Woo Bin git Hoseok ' u çağır.
Wb: Tamam.
Woo Bin Hoseok ' u çağırmaya gitti. Moon ağlıyordu.
Gm: Ağlama. Iyiyim ben. Neler atlattım ben. Bunu da atlatacağım. Ağlama.
Bir anda odaya Woo Bin, Hoseok, Ae Cha, Kyung Soo, Light, Seokjin hyung, Yoongi hyung, Cheonsa unnie, Minji, Sarang, Bong Cha, Haneul, Mi Cha, Ji Woo, Chaeyoung, Sun Hee, Jimin, Taehyung, Jungkook, Namjoon daldı. (Kısaca sülalem deseydim daha mantıklı olurdu sanki)
Tabii ben o sırada çoktan gözlerimi kapatmıştım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love Yourself - Min Yoongi-
FanfictionGeumsong zor zamanlar geçiriyordu. Acaba Yoongi onu eski haline getirebilecek mi?