Han nehrine geldiğimde hemen nehrin önüne oturdum. Ayaklarımı sallamaya başladım. Acaba atlasam üzülen olur mu? Kimse beni umursamıyor zaten. Tam atlatacağım sırada arkadan " ATLAMA! " Diye birinin sesini duydum. Bu BTS üyeleriydi.
Gm: Neden atlamayayım?
Sg: Çünkü seni sevenler var.
Gm: Evet var? KIMSENIN UMRUNDA DEĞILIM! ARKADASLARIMI KAYBETTIM! HEPSI SALAK BIR INSAN YÜZÜNE BANA INANMIYOR! KAÇ KERE ÖLMEYİ DENEDİM! AMA YAPAMADIM! Şimdi yapacağım ama...
Lg: GEUMSONG SAKIN!
Gm: Hah! Bunu sen mi söylüyorsun!?
Lg: Evet! Evet ben söylüyorum! Gel yanıma konuşalım?!
Gm: Gelmiyorum! Bak arkanda kim var!? Senin o INANDIĞIN! INANDIĞINIZ! Arkadaşınız. Git sen onunla.
O sırada Boan-Won benim yanıma geldi ve beni itti. Yüzme bilmiyorum. En azından ölürüm. Kafamı sivri birşeye çarptım ve bilincim kapandı.
Yoongi ' den
Adının Geumsong olduğunu öğrendiğim atlayacak olan kızı, adının Boan-Won olduğunu ve kötü biri olduğunu öğrendiğim kız Geumsong ' u itti.Lg: GEUMSONG!?!?!?
Şu an etraftaki herkes ağlıyordu. Ben hemen nehre atladım. Ve Geumsong' u aldım suyun altından. Kafası kanıyordu. Onu kucağıma aldığım gibi hastaneye koşmaya başladım. Allahtan hastane yakındı. İçeri girdiğimizde hemen bir şeye getirdiler. Geumsong kucağımda buz gibi olmuştu. Acaba yaşıyor muydu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love Yourself - Min Yoongi-
FanfictionGeumsong zor zamanlar geçiriyordu. Acaba Yoongi onu eski haline getirebilecek mi?