Costumul e necesar, costumul e vital(part III)

2K 120 5
                                    

- Nu...

- Ba da, haide jos, jos.- mi-a facut semn spre haine.

- Nu!- m-am revoltat in timp ce inapoiam.

- Nu vreau sa ne suparam, m-ai suparat destul cu faza 'Mai degraba accept sa fiu impreuna cu tine decat sa port costumul ala' apoi ai fugit tipand ca sunt un fraier. Oamenii au vise!- tipa pe un ton plangacios- Dar sunt alte persoane egoiste, nesimtite care nu se gandesc si la alti oameni care au vise.

- Asta i-am spus si eu directoarei cand am auzit ca am un coleg de camera.- am replicat atunci cand am simtit patul cum ma oprea din retragere.

- Mincinosule!- a tipat Takashi- Mirosi a minciuna!- m-a impins in pat si s-a ridicat deasupra mea- Nu vreau sa o facem cu uratul, deci eu am sa te dezbrac si am sa te imbrac, okay?- ma intreaba, incepand sa-mi ruleze tricoul in sus.

- Nu! Ma dezbrac si ma imbrac singur!

- Neah... E mai amuzant asa. Ai noroc ca e o cauza nobila si nu te fut, nu te teme.

- S-o crezi tu si cu prietenii tai!- am tipat la el.

- Vrei sa scot catusele?

- Nu domnule.- m-am calmat instantaneu.

- Asa credeam si eu.- mi-am dus mainile in san si am afisat o fata nervoasa- Ia mainile.

- Nu.

- Makoto!

- Da?

- Te rog!

- Ma pot imbraca si singur.

- Nu, vreau eu s-o fac.- l-am fixat cu o privire neutra apoi el alaturandu-mi-se in 'joc'.

- Ai sa ma lasi sa ma imbrac singur.

- Daca nu?

- Dupa cum ai spus si tu, Ren ma place, nu pot ezita sa-i spun ce simt.

- Gata! Gata!- s-a ridicat el de pe mine- Suntem cuminti... Uite, eu ies din camera iar tu te imbraci.

- Asa credeam si eu.

- Ne-am inteles deci.- s-a intors, apoi a inaintat temator spre usa- Sa nu te arunci pe geam ca suntem la etajul unu.

- Ha ha ha. Ce-am mai ras.- i-am replicat nervos si l-am impins afara din camera.

M-am intors langa pat si am privit costumul de urs.

-O sa ma omor... Nu am sa ies din camera toata ziua.

Mi-am indepartat rapid hainele de pe mine si la fel de repede, mi-am luat costumul pe mine, pentru a nu ma risca sa fiu prins de Takashi. Odata de mi-am asezat costumul pe mine, am realizat ca nu imi pot incheia singur fermoarul.

-Daca ii cer ajutorul lui Takashi... Mai bine nu.- m-am privit in oglinda, observand costumul larg ce ma acoperea in totalitate- Nu-mi pot imagina ce marime e costumul asta...- am oftat si m-am dus la birou de unde am luat un creion caruia i-am rupt varful in incercarea de a ridica fermoarul.

Am pasit spre usa si am deschis-o incet, strecuradu-mi capul afara.

-Takashi.- i-am atras atentia iar el s-a intors rapid spre mine, iar cand a observat ca nu am iesit din camera si-a ascuns telefonul la spate.

-Da?- a raspuns el.

-Am nevoie de ajutor.

-Desigur.- am deschis usa mai tare, iar fara a ma dezlipi de usa l-am poftit inauntru.

-Nu-mi pot incheia fermoarul, am nevoie de ajutor.- cand m-am intors spre el, privirea mi-a fost albita de blitul telefonului sau.

-Esti atat de dragut!- a tipat el fericit, sarind in pat in timp ce privea telefonul.

Colegul meu e GAY!Where stories live. Discover now