Mi-am inmuiat din nou pensula in culoarea albastra adaugand desenului de pe plansa mea o nota de realitate. Am privit cerul pictat de mine si cel real, multumit de atentia cu care redasem detaliile.
Un ciocanit s-a auzit pana la mine pe balcon, asa ca am lasat plansa de culori pe scaun si am inaintat grabit spre usa.
- Makoto, te cheama directoarea.
- Directoarea? De ce?
- Habar n-am. Ar fi bine sa te duci sa afli.
- Okay, mersi!- am inchis usa si mi-am luat hanoracul din cuier apoi am iesit si eu din camera pornind linistit spre biroul directoarei.
Mi-am acoperit mainile colorate in albastru cu ajutorul hanoracului apoi m-am concentrat pe indepartarea culorii de pe degete.
- Makoto! Makoto!- m-am intors si am incremenit cand am vazut-o pe directoare fugind spre mine.
- Doamna directoare!- mi-am ridicat mainile incercand sa o opresc dar am reactionat prea tarziu caci ea a facut impact cu mine, apoi amandoi cu peretele- Aah...- un geamat de durere mi-a scapat ghemuindu-ma in incercarea de a micsora suferinta.
- Makoto, imi pare rau!- mi-a oferit mana iar eu m-am ridicat aranjandu-mi hainele.
- Nu-i nimic, in fiecare zi se intampla sa te lovesti de directoare in modul asta- si-a aranjat si ea camasa in timp ce imi zambea.
- Trecand peste... A venit colegul tau!
- Colegul... meu...
- Da, nu ti-am spus?
- Nu...
- A venit un nou elev si el va fi colegul tau de camera.
- Un coleg de camera?!- am tresarit fericit.
- Da!- a tipat si directoarea sarind fericita.
- Yey!- am strigat alaturandu-ma dansului ei fericit.
- Haide, o sa vina incurand.
- Unde ne intalnim cu el?
- La poarta scolii, du-te inainte!
- E inregula?
- Da, du-te! E primul tau coleg de camera, nu? Trebuie sa va cunoasteti.- am aprobat fericit apoi am fugit inainte.
Primul meu coleg de camera, deabea astept sa ne cunoastem si ah... nu-mi vine sa cred. Deja ma simt cam emotionat dar cred ca asa e prima oara...
Ajuns in apropierea portii am putut vedea un tip stand pe o valiza concentrat in ceea ce facea pe telefon. M-am apropiat si l-am privit scurt. Oare era noul coleg... dar cine sa mai astepte la poarta scolii?
- Hey...- nu am primit niciun raspuns- Ma scuzi!- l-am impuns usor in umar iar el s-a intors speriat scotandu-si castile din ureche
- Hey! Eu sunt noul elev Takashi Kimura, reprezentant al sportului in al doilea an.
- Incantat, Makoto Sasaki reprezentant al artelor plastice in al treilea an. Astepti de mult timp?
- Atata timp cat am Daft Punk nu ma deranjeaza.
- Imi pare rau ca a trebuit sa astepti atat.
- Neah, nu-i nimic.- si-a ridicat valiza apoi si-a asezat castile in jurul gatului- Mergem?
- Da! Apropo, eu sunt colegul tau de camera.
- Tu nu ai un coleg?
- Nu, tu esti primul.
- N-ai sa regreti ca sunt colegul tau de camera.
- Asa sa fie?
- Asa va fi!
Poftim Magie! Sper sa-ti placa si sa te mai calmezi, ok? La multi ani si sper sa fie pe masura asteptarilor tale!
YOU ARE READING
Colegul meu e GAY!
RomanceCopleșit de fericirea de a avea primul său coleg de cameră, artistul nu a dat atenție persoanei căreia i-a permis să-i invadeze spațiu personal și să-l aducă într-o ipostază în care, acesta, nu spera să ajungă.