Astazi suntem in data de 24 decembrie iar cei trei muschetari: Ren, Ronald si Takashi au venit cu minunata idee de a merge la cumparaturi.
→
-Nu umbla acolo!- am tipat la Takashi care tot se juca prin raftul cu ursuleti.
-Ce?- s-a intors el spre mine in timp ce tragea de marginea raftului cu jucarii.
-Nu, nu, nu!- am tipat eu atunci cand raftul a inceput sa se clatine- Prea tarziu...- am mormait si imediat Takashi a iesit dintre rafturi.
-S-a dus si asta...- m-a luat de mana- Cate rafturi am daramat azi?- ma intreaba el cu un aer degajat.
-Haide fugi! Ce mai privesti?!- am luat-o la fuga inaintea lui. Alergand inainte, n-am realizat ca Takashi inca nu venise.
-Stai, Makoto.- el m-a apucat de tricou si m-a oprit- Uite un sex shop!- a tipat voios si a incercat sa ma traga inauntru- Hai sa intram!
-Niciodata! Nu ma poti pune sa intru acolo!- am incercat sa ma opun fortei lui dar era prea greu asa ca am incercat sa ma trag mai departe.
-Ti-e frica sa intri in sex shop Makoto?- a inceput Ronald sa rada.
-De ce am acceptat sa vin cu voi la magazin?- a comentat Ren ce incerca sa se retraga de langa 'grupul' nostru.
-Hey Ren! Hai sa intram noi doi daca ei doi nu vor sa intre.- l-a oprit Ronald pe Ren din a se retrage- Nu zi ca si tie ti-e rusine... Sau frica...?-a ras Ronald de Ren in timp ce incerca sa-l traga inauntru.
-Takashi! Nu intru!
-Atunci intru eu, oricum am nevoie de lucruri din el.
-Esti nebun? Ce naiba faci cu niste lucruri dintr-un sex shop?!
-Pai e Craciunul si nu stii ce se mai intampla.
-Nici n-ai optsprezece ani.- i-am spus eu iar el si-a mangaiat ceafa ganditor.
-Ai dreptate... Dar daca-l i-au pe Ronald cu mine? Ronald!- a inceput Takashi sa alerge spre spre amicul sau care inca se ruga de Ren sa intre, atragand priviri ciudate. Dupa, cateva cuvinte spuse de Takashi, Ronald l-a luat de mana si l-a tras in magazin.
-Serios, ce-au ciudatii astia?- m-a intrebat Ren- M-as mira ca unul sa nu fi ras de idiotul ala care tot tipa ca vrea in sex shop si tragea de tine si celalalt prost care zici ca era in calduri.- a oftat si s-a asezat pe banca din spatele nostru.
-Sunt sanse sa mor pana incepem cursurile iarasi...- m-am asezat langa el, si amandoi i-am asteptat pe cei doi care intr-un final au iesit din magazin cu mana goala.
-Haideti sa mergem in continuare, cu voi ne facem de tot rahatul.- a marait Ren nervos catre ei.
-Si cum de n-ati cumparat nimic?
-Tipul nu l-a crezut pe Ronald ca are optispe' ani apoi eu am inceput sa-l enervez si Ronald a tipat la mine ca sunt mult mai mic ca el si ca trebuie sa tac din gura iar tipul ne-a dat afara.- a oftat si s-a sprijinit de mine.
-Vai saracul de tine.- am incercat eu sa ma adresez lui pe un ton compatimitor dar inauntrul meu explodam de fericire.
-Nu te bucura prea repede. O, uite!- a indreptat degetul spre un magazin cu lenjerie intima pentru femei- Cred ca ti-ar sta bine cu ala negru de pe primul manechin.
-Nu mai spune!- i-am dat o palma peste cap iar el a inceput sa rada si a fugit la Ren si Ronald.
-Sa stii ca are dreptate, dar mi se pare ca e mai sexy ala albastru.- a adaugat si Ronald.
YOU ARE READING
Colegul meu e GAY!
RomanceCopleșit de fericirea de a avea primul său coleg de cameră, artistul nu a dat atenție persoanei căreia i-a permis să-i invadeze spațiu personal și să-l aducă într-o ipostază în care, acesta, nu spera să ajungă.