Uplně na začátek chci říct, že tuto knihu věnuju úžasné a praštěné @Lottiecheer, o které tato kniha je. Ona: Charlota (Nina Dobrev)
Já:Wendy (Victoria Justice)
Snad se bude líbit. PS:Přečtěte si i verzi @Lottiecheer a až to obě dopíšeme, ohodnoďte do komentů, jaká verze příběhu dvojčat Reynoldsovích se vám líbí víc. ;)Z pohledu Lottie:
Už když mě matka čekala, bylo jasné, že na světě budu dvakrát. Z mého úhlu pohledu...BOMBA! Z pohledu ostatních...KONEC SVĚTA. Ano, obě mé osobnosti jsou praštěné a-přiznávam-občas nebezpečné. To ale neznamená, že z toho hned všichni musí dělat vědu. Tak jsme párkrát podpálili dům a vyhodili něco do povětří. No a co?
Asi bych měla obě své osobnosti představit. Oboum je šestnáct, jsou hubené a na levém předloktí mají tetování se značkou naší matky Gaii. Ano jsem její dcera a ne nejsem na to pyšná. Snažím se to skrývat, abych měla přátele. Což není tak těžké, když nežiju mezi polobohama, ale normálníma smrtelníkama. Obě mé osobnosti mají hnědé vlasy a obě mají příjmení Reynoldsová. Na první pohled jsme uplně stejné. Chytří již pochopili, pro ty hloupější...jsme DVOJČATA! Nikdo nás od sebe nerozezná. Je jen pár lidí, co to dokáže a to jsou ti, co si všímaj maličkostí. Já se jmenuju Charlota, ale můžete mi říkat Charlie, nebo - jako má sestra - Lottie. Zatim co já mam zelené oči a jsem vysoká 171 cm, má sestra Wendy má černé oči s miliony miniaturními bílými tečkami, měří 168 cm a na levé části hrudi má vytetovaný malí nápis I love KnB. Všechno bylo v poho, dokud jsme nenarazili na Thalii s lovkyněmi. Přemluvili nás, aby jsme s nimi šli do Tábora polokrevných. A tak jsme šli. A to se pro nás stalo osudovím.
Já jsem tam ty miminka prostě musela dát. Jsou taaaak sladké. :3 ^^
Jako vždy vote a koment potěší.
~Vaše Terka~
ČTEŠ
~ Half-Blood Twins : You & I ~
Random~Half-Blood Twins : You & I ~ (@TersaDivergent) vs Half-Blood Twins : You & I (@Lotticheer) :D xD