CHARLOTA:
,,Říkam ti Lottie, že jestli pujdeme pěšky ještě chvíli, vrhnu se na Thalii a zaškrtim jí,"zavrčela vedle mě Wendy. Měla jsem sílu jen na to, abych přikývla. Už dva dny v kuse jsme šli PĚŠKY a bez jakékoli PŘESTÁVKY do tzv. Tábora polokrevných. Thalie, která nejspíš Lottii slyšela, se uchechtla. ,,Už tam skoro jsme holky. Když se rozběhneme, budem tam do deseti minut." ,,Bezva!"zareagovali jsme nadšeně na Thaliina slova a spolu s ostatními jsme se rozběhlu. Zhruba po minutě se Wndy zastavila, shrbila se a opřela si ruce o kolena. ,,Já jsem ti sestřičko říkala, ať se mnou chodíš před školou běhat. Ale ty neee...." Wendy mi zahrozila pěstí a já jsem se musela smát. Jenomže jak jsem se při běhu dívala na sestru a nedávala jsem pozor na cestu, do čehosi jsem narazila. A já přísaham na svojí čest, že to tam předtím nabylo.
Wendy
Ségra se rozběhne, ale najednou ze stínů vyjde nějaký kluk a Lottie do děj narazí. Společně se skácí k semi, při čemž ségra vykřikne. Lovkyně se zastaví a otočí se na t dva chudáčky. ,,Strašně se ti omlouvám. Nezlomil sis nic?"začne se Lottie starostlivě vyptávat. Doběhnu k nim a podam chlaoci ruku, aby se mohl postavit. ,,To jako fakt? A mě tu necháš jen tak ležet?"podívá se na mě Lottie nevěřícně. Ignoruju jí, čímž si vysloužím sestřinin naštvaný pohled. Usměju se na neznámého. ,,Já jsem Wendy. A ty?" ,,Já jsem Nico. Nico di Angelo." Jenom t dořekne, vyběhne z lesa sedm lidí volající jeho jméno.
ČTEŠ
~ Half-Blood Twins : You & I ~
Aléatoire~Half-Blood Twins : You & I ~ (@TersaDivergent) vs Half-Blood Twins : You & I (@Lotticheer) :D xD