No tak to jsem na tebe zvědavá sestřičko...:D
Z pohledu Lottie:
Probudila jsem se. Ležela jsem na posteli. Vedle mě spala Wendy a naproti Ráchel, která si něco mumlala ze spaní. Na sobě jsem měla jen bílou košili s dlouhým rukávem a kalhotky. Kolik je hodin. Odhadovala jsem tak dvě ráno. Snažila jsem se usnout, ale nešlo to. Chvíli jsem se nudila, ale pak jsem si uvědomila, že dneska hlídkuje Leo. Seskočila jsem z postele a vydala se za ním. A pak jsem si to v půlce cesty konečně uvědomila. Vždyť jsem skoro nahá! Vběhla jsem zpátky do jeskyňky a přetáhla si přez košili béžovou vestu a černou sukni. Pak jsem se konečně rozběhla do kopce, kde Leo hlídkoval. ,,Nemůžeš usnout?" usmál se na mě. ,,Ne. Cítim se, jako bych do sebe naházela tunu kofeinu a jako bonus snědla čtyři balíčky čokolády." Rozesmál se. ,,Tvůj přítel má štěstí, že tě má,"udělal krok ke mě. ,,Ale já nemám přítele,"zašeptala jsem. Udělal další krok. ,,Tak má štěstí ten, jenž je tvím kamarádem,"udělal další krok. ,,Já nemám kamarády." Znovu udělal krok. ,,Nemáš přátele ani kluka? U tebe bych to zrovna typoval naopak." A další... ,,Neměl bys soudit knihu podle obalu." Udělal poslední krok, který nás od sebe dělil. Cítila jsem jeho dech na svém obličeji. Pochopila jsem...Chce mě políbit.Přiblížil se tak blísko, že se špička jeho nosu dotýkala jeho. Mé srdce bylo jako o závod a motýli v břiše dostali novou dávku kofejnu. (Hoh...teď mě ségra zabiješ :D) ,,Já vím co jsi zač,"zašeptal. ,,C-c-co-cože?!"vykoktala jsem zděšeně. Nepohopila jsem vgbec nic. ,,Jsi dcera Gaii...jsi zrůda! Celý život se schováváš před světem. Tajíš co jsi zač. Jsi zrůda. Nenávydim tě!" Poslední slovo mi vdechl do tváře. Do očí se mi nahrnuli slzi. Leo se usmál. Byl to takoví ten ďábelský, zlomyslný úsměv. Ucítila jsem bolest a hned na to ještě něco. Vztek...hněv. ,,Co to... Tvoje oči...jsou rudé." Nevěděla jsem, o čem to mluví. Přesto jsem však cítila, že je to pravda. Naplnila mě síla. Vrhla jsem se na Lea, srazila ho k zemi a začala mu nehtama rozdrápàvat hrdlo a hruď. Řval a snažil se mě odhodit, ale já jsem se nedala. Dál jsem ho sekala nehrama. Krev byla všude. Drápala jsem ho tak dlouho, dokuď z něj nezmizeli poslední zmíňky života. A pak jsem si to uvědomila. ZABILA JSEM LEA! A nejhorší na tom bylo, že se mi to líbilo.
Ségra...ty mě pohřbíš za živa. Tak co...vyhrála jsem sázku?
Už mam napsanej i další díl. Hodim ho sem hned, jak sestřička napíše koment...jsem zvědavá na její rakci. :D Njn....jsem zlá holka. Promiň ségra :*
ČTEŠ
~ Half-Blood Twins : You & I ~
De Todo~Half-Blood Twins : You & I ~ (@TersaDivergent) vs Half-Blood Twins : You & I (@Lotticheer) :D xD