Annemin, bana seslenişiyle. Zorlada olsa, gözlerimi açtım. Ah bügün pazartesiydi. Ve o hiç sevmediğim, okula gidecektim. Niye, sabah bu kadar erkenden okul olurduki? Uykulu uykulu okula gidiyoruz. Sonra hiç bir şey anlamayınca bize kızıyorlar. Ben yatağımda oturmuş düşünürken;
"Laçin,kızım kal artık!" Diyerek bodoslama odama dalan anneme çevirdim gözlerimi."Bak bide hala bakıyo kızım. Kalksana okula geç kalıcaksın."
"Tamam, anne kalktım...kalktım"
Dedim ve annemin odamdan çıkısını izledim. Ben niye gidiyorumki okula abi ya cidden.
Yatağımdan aşşağı inip dolabıma geçtim. Ve okul formamı giymeye başladım.
Okul formamızda aslında güzeldi . Öyle kötü diyemem vallaha siyah pantol kırmızı lokos ama ama istedigimiz şekil pantol giye biliriz yeterki siyah olsun aynı şekilde üstümüzde aynı yeterki kırmızı bir ton olsunDolabımın içinden diz kapakları yırtık olan pantolonumu çıkardım. üstünede koyu kırmızı swet short 'tümü çıkardım ve hemen giyindim kaverengi saçlarımıda sadece tarayıp salık bıraktım. Zaten saçım düzdü.
Saçımıda yaptıktan sonra hemen aşşağıya indim. Annem kavaltıyı hazırlamıştı .
"Günaydın" diye azımın içinde geveledim annemde gunaydın dedi hemen azıma bişiyler atıp sofradan kalktım. Ve okula doğru yürüme ye başladım. Zaten çok uzak diğildi okul bizim eve .
Bir on dakika sonra okula varmıştım . Kafamı kaldırıp tabeladaki yazıyı tekrar okudum. "ATEŞLER KOLEJİ" bütün zenginlerin ve şımarıkların olduğu bir okul ben bu okula %50 bursla girmiştim bu yuzden ailemin yükükü biraz olsun hafiflettigimi düsünüyorum zaten orta halli bir aileyiz annem bi şirkettin cıo babamda yazılım muhendisi bir şirkette . Swet short 'tümün şapkasını başıma çektim.ve başımı eğip sınıfa doğru yürümeye başladım. Merdivenleri hızlı bir şekilde çıkıp sınıfa girdim. Kimse beni takmamıştı. Zaten sınıfta arkadaşım veya konuştuğum kimse yoktu. insanların tabiriyle ben asosyal yani içine kapanık biriydim.Hiç vakit kaybetmeden en arkadaki sırama geçtim. Çantamıda yan tarafıma koydum. Zaten tek başıma oturuyodum. Ders zili çalana kadar başımı sıraya koyup uyumaya çalıştım...
_______________Sınıftaki sesler yüzünden. Kafamı kaldırdım. Sanırım zil çalmıştı herkes sınıfa girmişti çünkü. Başımdaki şapkayı çıkartıp arkama yaslandım ve hocanın gelmesi bekledim. Gözlerimi etrafta dolandırıp milletin ne yaptıgına baktımda onlar pek hoca gelicek diye oturalım muhabeti keselim dedikleri yoktu .
Aksine kahkaha atanları bile vardı . Bazıları uyuyodu bazılarıysa flörtleşiyodu. Bazıları sevgilisiyle konuşuyodu. Aslında benimde sevgilim ola bilirdi bende güzel bir kızdım mavi gözlerim,kave rengi düz saçlarım vardı beyaz bir tenim ve boyumda 1.55 evet biraz kisayım ama yapıcak bişiyim yoktu.
Ama ben insanlarla konuşmayı pek sevmediğim için yani asosyal biri olduğum için hiç bir zaman olmıyacak sanırım
Birden kapı açılınca kafamı oraya çevirdim. Hoca gelmişti ve ahmet hoca geldiğine göre ders matematikti sayısalım iyiydi bu yüzden bu dersi seviyodum ahmet hocanın arkasından iki kişi girdi biri bir yetmislerde bir çocuk girdi siyah saçları siyah gözleri vardı ve bembeyaz bir teni yakısıklı bir çoçuktu hemde bayağı. Digeriyse onun tam zıttı sarı saçlı ve mavi gözlü bir çoçuk o da onunla aynı boydaydı hemen hemen.
Sınıfa baktığımda kızların çoğunun ona hayran bir şekilde baktığını gördüm kafamı iki yana sallayıp eydim.
Ahmet hoca yeni gelen çocuklardan kendilerini tanıtmalarını istediler. Siyah saçlı olan çocuk ciddi bir ifadeyle gözlerini etrafta gezdirdi gerçekten çok soğuk bakıyodu "ben AREN EROĞLU " diye kendini tanıttı. Bu sefer yanındaki sarışın konuşmaya başladı "ben KAYRA YIKILMAZ" dedi ve kocaman gülümseyip etrafa bakındı. Ahmet hoca konuşmaya başlayınca gözlerimi ona çevirdim " evet çocuklar arkadaşlarınız artık bizimle okıyacak zaten lisede son seneniz iyi gecinmeye bakın. çocuklar boş yerlere geçe bilirsiniz" deyince etrafa bakmaya başladılar allah karetmesinki bir benim yanım bide benim sıramın yanındaki kızın yanı boştu yani biri benim yanıma oturucaktı harika ya! Mükemmle ! Inşallah sıra falan getirttirir de yanıma ozurmaz amin .Kayra yan sıradki kızın yanına oturdu. Yani aren benim yanıma oturucaktı . Benim yanima yaklaşınca hemen önüme dönüp tahtaya bakmaya başladım ben onunla konuşmaşam oda benle konuşmazdı diğer herkes gibi. Yanıma gelip bir şey demeden oturdu ve oda dersi dinlemeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asosyal kız
ChickLitBir kız içine kapanık utangaç asosyal biri. Bir çocuk kimseyle doğru dürüst muhattap olmayan her zaman soğuk bakışlarıyla etrafa bakan biri bir gün karşılaşırlarsa ••• - O beni bırakıp gitmişti bir başıma kalmıştım onun yüzünden çekmediğim eziyet...