İlk bölümlerde karakterleri tanımaya çalışırsanız çok sevinirim daha sonra sürükleyeceğine inanıyorum bu bölüm kısa olmuş olabilir ama olayları hızlı geliştirmek istemiyorum şans verdiğiniz için teşekkür ederim...
Oy ve yorumlarınız benim için önemliKİMSİN SEN? İnsan yaratıldığından beri bunu kendine soruyor kim olduğunu seçebilirsin doğal olarak kim olmadığını da seçebilirsin seçimlerimiz kim olduğumuzu seçmediklerimizde kim olmadığımızı gösterir SEN KİMSİN? Avcı,av? Kaçan,kovalayan? Katil,maktul? Herkes bu sorudan kaçarken o peşinden gitti bu da onun hikayesi sen de kendi hikayeni yazmaya hazır mısın? Hazırsan başlayalım...
Her şey ilk başta Tanrının topraktan Ademi yaratmasıyla başkadı sonra ilk insan sıkıldı Tanrı ona üremesi için onun kaburgasından yarattığı Havvayı hediye etti cennet tamamen onlarındı daha sonra Tanrı sadece bir şeyi yasakladı o da tam ortada bulunan elma ağacını ama şeytan durmadı ve Havvayı ikna ederek ikisine de elma ağacını yedirdi böylelikle ilk insanlar kim olduklarını anladılar neyin doğru neyin yanlış olduğunu anladılar ve utanç duygusu kazanıp üstlerini örttüler tanrı yasağı çiğnediklerini görünce onları dünyaya attı işte insanoğlunun hikayesi böyle sırada onun hikayesi var...
"Soğuk ve hızla akan bir nehirde koşuyordum her yer kıpkırmızı gökyüzü savaştan çıkmış gibiydi Turuncumsu bir kırmızılığa sahipti havada kasvet kokusu vardı yer ile gök yer değiştirmiş gibiydi bir ışık silüeti duruyor uzakta boğuk sesi ile bir şeyler söylüyordu tek anladığım güçlerimizin ilki ve en büyüğü kim olduğumuzu bilmemizdir demesiydi ve sarıl bana der gibi kollarını açmış beni bekliyordu içimde o kadar korku hissi vardı ki anlatamam diğer rüyalarımdan daha gerçekçiydi yaşıyordum"
Anlatmaya devam ederken böldü psikolog
"Pekii psikiyatristin verdiği ilaçlarınızı alıyor musunuz?"
"Evet alıyorum her ne kadar işe yaramasa da"
"Peki şu bahis ettiğiniz kadın Alhena mıydı onu hala görüyor musunuz?
"Yaklaşık 1 haftadır görmüyorum"
"İlaçları ne zamandır kullanıyorsunuz peki"
Soğuk ve ne demeye çalıştığını anlamış bir şekilde
"1,5 haftadır"
Haklı olmanın gururu ile gülümsedi ve sonra
"Bakın ozan bey size koyduğumuz paranoid şizofreni tanısındaki diğer insanlarda bu tarz şeyler yaşıyor ama tedavisi mümkün lütfen ilaçlarınıza devam edin"Süremin dolması ile kalktım ve hastaneden çıktım şizofren olmadığımı biliyorum asıl bilmediğim "BEN KİMİM?" Gördüklerim biraz karmaşık evet ama belki de gerçekti belki de şizofreni hastasıyımdır kim bilir?
Eve girdim üniversiteyi istanbulda kazandığımdan dolayı ailemden uzaktayım koltuğa uzanıp dizi izlerken uyuya kalmışım işte yine başlıyoruz nedenini bilmediğim korkunç rüya hatta rüya denmez kabuslar silsilesi
etraf yemyeşil bir sürü ağaç var, renkler daha canlı gözüküyordu bu sefer diğer rüyalardan farklı içim huzurluydu mutluydum etrafı incelemeyi bırakıp önüme baktığımda onu gördüm Alhenayı o psikolog yanılmıştı şizofren olsam bile ilaçların faydası yok
insanın kalbini ısıtan o gülüşü siyah uzun elbisesi bembeyaz teni siyah saçları ve cam gibi mavi gözleri ile karşımdaydı Alhena sessizliği bozup
"Nasılsın?"
Diye sordu ama ben nasıl olduğumu bilmiyordum duygularım birbirine karışmıştı çekimser bir ses tonu ile
"Sanırım iyiyim"
dedim ardından onun gülümsemesine benzeyen bir şekilde gülümsedim
"İyi olmana sevindim senin iyi olman gerekiyor dünya için önemlisin"
Şaşırmış ses tonu ile
"B-ben mi?"
Samimi bir gülümseme belirdi yüzünde
"Evet sen ya sen sandığından farklısın bildiğinden ötesin"
İyi ama ben kim olduğumu bilmiyorum
"Peki o zaman KİMİM BEN?"
"Herkes bunun cevabını kendi bulmalı her sır açığa çıkmak için çağrısını bekler"
"Ben çağrımı yaptım ama hala bir sonuç yok elimde"
"Emin misin?"
"Evet eminim peşinden bile koştum çok aradım"
"Her arayan bulamaz evladım" dedi her zamanki bilge ses tonu ile"
"Aramadan da bulunmaz değil mi?"
Sakince
"Hayır"
dedi nefes alarak sözüne devam etti
"aramak bir yalandır kendini kandırmaktır önemli olan bulmakta ustalaşmaktır arayanlar sadece bakmakla yetinir bulanlar bulmakla yetinmez onlar için hep ipin ucu devam eder" durup tekrar soluk aldı ve
"peki sen söyle bakalım arayacak mısın? bulacak mısın?"
Kararlı bir şekilde
"Bulacağım!"
Alhena yine kalp ısıtan gülüşünü yaptı ve
"O zaman yolculuğun devam ediyor"
uyanmaya başladığımı fark edince telaşla sesim yükselerek
"Bir dakika! Burası neresi? Sürekli burda buluşuyoruz ama ben burayı hala öğrenemedim"
Yine gülümsedi ve bilgelik ile
"Burası aden gerçeklerin yaşadığı ama kimsenin üzülmediği sahte bir Cennet kendini bulan insanların yolculuğunun ilk durağı her şeyin mümkün olduğu yer ama aynı zamanda hiçbir şeyin mümkün olmadığı yer sahte fakat saf gerçeklik burası"
Gerçekten etkilenmiştim tekrar konuşmaya başladı
"Şimdi gitmen gerek yakın zamanda tekrar görüşeceğiz"
Uyandığımda kanepe de uyuya kaldığımı ve havanın karanlık olduğunu fark ederimdiziler başladığına göre saat 21.00 gibiydi bilgisayarımı açıp bitirme sınavım için tez yazmaya koyuldum aniden alhenanın dediği aklıma geldi
"kendini tanımak isteyenlerin ilk durağıdır aden"
google de ufak bir araştırma yaptığımda karşıma çıkan ilk şey
"Aden, Kur'an-ı Kerim'de de adı Adn olarak geçen bir yer. Cennet demek."
Olduğuydu alhena haklıymış peki beni daha neler bekliyor? Başıma daha neler gelicek? Hem heyecanlıyım hem de ürküyorum ama biliyorum bu yolda korkaklara yer yok eğer korkak olursak sadece hayatı perde arkasından izleriz fakat ben perde arkasında durmak değil de sahnede oynamak istiyorum...Oy ve yorum atmayı unutmayın sizi seviyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kayıp Kimlik
Science Fictionİçinde hep bir eksiklik vardı ozanın ne olduğunu bilmediği ve hiç dolduramadığı bir eksiklik, bir yapbozun kayıp olan parçası gibi ne olduğuna dair fikir yürütülemiyor kimsenin bir fikri yok bu eksikliğin peşine gittiğinde başına geliceklerden ve ya...