'my happy little pill, minnie cover' bahsedilen şarkı
seo soojin
şevkini ve gücünü kaybetmiş gözlerimi yavaş bir şekilde rengi ahenk ile dans etmeyi bırakmış kalemin boyadığı kağıda çevirdim. ince parmaklarım, kâğıtta iz bırakmış boyaya gitti, ve sürterek buğulaştırdı orayı.
tanımlanmak üzereydi, tam olmasa da seçiliyordu bu varlık.
ince, kemikli bir el... elinde, kanlı canlı bir kalp tutuyordu. favorisi deģil miydi çoğu insanın? diri diri çıkarmak olduğu yerden kalbi. daha onun adıyla atarken.
siz hiç bir kurttan, bir ayıdan ya da bir aslandan yapılmış korkuluk gördünüz mü? ben görmedim, siz de görmediniz. çünkü yok evrende, insandan daha korkuncu.
bir kurşun kalem bembeyaz bir kâğıda nasıl yakışıyorsa, kalpte kalbe öyle yakışıyordu. bir piyanonun her zerresinin çıkardığı notalar sessizliğe ne kadar yakışıyorsa, o kadar yakışıyordu bir el bir ele.
ince, rengini güneş ışığında kaybetmiş saç tellerim penceremin rüzgarında savruluyordu hafiften.
tamamen bitirdiğimde bu kalp katili eli çizmeyi, kağıdı doğrultup burukça gülümsedim. o an da, camımdan dışarıda, gecenin sessizliğine bir ses karıştı. bir piyano sesi. ince, uzun notalar çıkıyordu. elimden yavaşça düştü incecik kağıt. başım camdan dışarıya döndü. boğuk sese, incecik bir ses daha eklendi. meleksi, buz gibi bir ses. şarkı söylüyordu.
cama tam dönerek daha dik bir pozisyonda oturdum. dikkatlice dinlemeye başladım bu notaları ve meleksi sesi.
nefesim titredi o çaldıkça, ellerim terledi o söyledikçe. en sonunda sesi kulaklarıma veda etti. notaları gittikçe inceldi, ve son buldu gecenin karanlığında.
üst katımdan gelen bu seslere kalbim, yıllardır kapattığı kilidini açmıştı.
ne zaman oraya düştüklerini bilmediğim göz yaşlarımı sildim yanaklarımdan. derin bir nefes alıp camımı kapattım. ince siyah perdemi çekip odamı yapma, ufak bir lamba ışığına hapsettim. eşyalarımı camın yanında bırakıp ayaklanarak yatağıma gittim. uzanıp derince soludum.
çok güzeldi, notaları. çok güzeldi, sesi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
if i die young, soonnie
Fanfictiontamamlandı | eğer genç ölürsem, saten içine göm beni. güllerden yapılmış bir yatağa yatır beni. soojin, minnie Wattpad'de ki ilk SooNnie kitabıdır!