seo soojin
titreyen elimle paramparça olmuş elime zar zor pansuman yapıp sardım ve unutmaya çalıştım.
sakin ol soojin... öyle bir şey hiç yaşanmadı...
odama gidip bir ağrı kesici içtikten sonra evin kapısını kilitleyerek tüm perdeleri çektim. korkmam için yeterli sebeplerim vardı.
camımın önüne oturduğumda perdem kapalı olduğu için pek bir anlamı kalmamıştı ama yinede kafamı dağıtmam gerekiyordu. temiz bembeyaz bir sayfaya birkaç şey karalamaya başladım.
düşünmekten korkuyordum. ben korkak birisiydim. sadece kaçıyordum. bazen kaçmaktan da korkuyordum.
bir an da aklımda üst kata taşınan kızın yüzü canlanınca hatırlamaya çalıştım tamamiyle. incecik burnu, büyük gözleri, güzel dudakları ve uzun saçları... o sesin ona ait olması garip gelmemişti artık.
ne zaman ya da ne kadar süre önce taşındı hiçbir fikrim yok ama ilk defa varlığını fark etmiştim. zaten evden çıkmazdım ki. daldığım yerden başımı sallayarak ayılınca çizdiğim her şeyin kan içinde kaldığını gördüm. yaram kanamaya başlamıştı. sakince kalktım. bıkmıştım.
onun açtığı yaralar bende filizleniyordu. bende kanıyordu, bende kabuk bağlıyordu.
ağlayarak elime tekrar pansuman yaptım ve tekrar sardım. içtiğim ağrı kesici uykumu getirdiği için koltukta birkaç saat uyuklamıştım.
uyandığımda kapı çalıyordu zaten. kim olduğu hakkında en ufak bir fikrim bile yoktu. açtığım an da gördüğüm kişiyle tekrar kapatmaya çalışsam bile, fayda etmemişti.
kim minnie
oturduğum piyanonun başında şarkı mırıldanıyor ve bir şeyler çalıyordum. ta ki, piyano sesinin arkasına, başka bir ses daha katılana kadar. merakla ellerimi tuşlardan çekerek sesi dinledim. algıladığım şey çok korkunçtu. çığlık sesleri geliyordu. alt katımdan geliyordu ve telaşlanmıştım. hemen sandalyeden kalkıp ayaklanarak pencereme gittim ve daha yakından dinlemeye çalıştım.
bu soojin denen kızın sesiydi. çok kötü ağlıyor ve birisine yalvarıyor gibiydi. bu seslerle birlikte pat küt seslerde geliyordu ve ben çareyi polisi aramakta bulmuştum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
if i die young, soonnie
Fanfictiontamamlandı | eğer genç ölürsem, saten içine göm beni. güllerden yapılmış bir yatağa yatır beni. soojin, minnie Wattpad'de ki ilk SooNnie kitabıdır!