1 глава

20 1 0
                                    

Събудих се от досадния звук на алармата ми. Исках да спя още ,но при мисълта че беше вторник станах. (ще разберете по късно за това). Облякох се сложих си черните дънки и една блуза и слязох при нашите. Беше време да тръгвам за училище. По пътя звъннах на Кати да я събудя (доста беше трудно).Коя е тя ли ? Тя и Ема са ми най - добрите ми  приятелки . С тях прекарвах повечето време . Кати е с дълга кестенява коса ,сини очи и беше висока. Ема е също с дълга коса но руса и със зелени очи.

Двете изглеждаха така:

Това е Катрин :

Това е Катрин :

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Това е Ема :

Вече бях пред Кати

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Вече бях пред Кати . Чаках я да слезе и да вървим заедно към даскалото.Пристигнахме и излязохме в коридора . Тогава видях момчето което харесвам. Тя започна да се подсмива . Много ме дразни като почне . Обичаше да го прави особено когато и Ем е с нас тогава са невъзможни. Вдигнах си главата и кой да видя беше се облегнал на стената гледах го с продължение и си мислех една камара неща. Изведнъж и той ме погледна тогава ми стана неловко и се изчервих . Усмихна ми се и влезе в стаята си която беше до нашата . В часа бях много разсеяна мислех само за него . Тези сини очи и тази алена усмивка ме побъркваха , а тръпчинката просто я обожавах , косата му е руса , слаб и висок е с много мускули. 

Така изглежда той:

Така изглежда той:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Казва се Итън 😍. Мисля че съм луда по него. Най -накрая часът свърши. Когато излизах от стаята Ема и Кати бяха до мен аз го видях и си замълчах , но и те го видяха и започнаха да ме дразнят. Имаме физическо и госпожата им каза да се строят и да загреят. Аз седнах на пейката и не свалях поглед от него. Добре че ги нямаше двете откачалки този път не знам какво щяха да измислят. Те свършиха и Итън влезе в салона . В този момент аз влязох през вратата и се блъснах в някого без да искам. Когато видях че е Итън умрях от срам. Той ми се усмихна и ми намигна . Аз естествено се сдържах да не се озчервя като домат. Сърцето ми щеше да изхвръкне от щастие. Катрин забеляза че ми има нещо доста дълго гледах в една точка и си спомних случката преди да се кача.
- Земята вика Бел.  -каза тя. Аз се стреснах и подскочих. Толкова бях замислена , че не отразявах никой.
- Какво ти има ? - попита пак тя.
- Няма нищо . - отговорих и аз.
- Дабе и аз така си помислих познавам те повече от добре и знам че криеш нещо от мен. Какво е.
- Мии ...
- Може бии се блъснах в Итън... преди да се кача.
- Каквооо! - каза Кати.
- Как се случи ?
- Кажи миии.
- Гледах го докато тичаше с класа му...
- Иии , какво се случи.
- Ами те свършиха и влязоха в салона , в това време се блъснах в Итън 🥰. Той ми се усмихна и ми намигна после изтичах по стълбите и дойдох в съблекалнята.
- Доволна . - попитах аз.
- Не мога да повярвам . - отвърна тя.
- Как ще го погледна ,  във всички часове са до нас.!
- ДИШАЙ
- Ще се престориш ,че нищо не е станало. - каза Кати.
- Ще се опитам . - отговорих и аз.

Когато паднах и той се наведе да ме вдигне му надуших парфюма миришеше просто невероятно. Омаях се от миризмата.
Часът свърши . Излязох навън с Ема и Кати и видях Никол от неговия клас да му се натиска. Идеше ми да я пребия . Не можех да ги гледам повече и продължихме. Помолих Катрин да разкаже на Ема защото не ми се обясняваше отново всичко. Тя и каза и двете ме гледаха много странно.
- Какво ви стана изведнъж ? - попитах аз
В един глас отговориха:
- Нищоо.
Добре това беше странно ,но няма значение. Часът започна и изведнъж някой влезе в стаята. Беше Итън 🥰.
- На кой е тази тетрадка? - попита той.
- Моя е . - казах аз.
- Заповядай , мисля че я изпусна . - каза той с ангелския си глас.
- Ъмм да . - отговорих малко засрамено защото си забравих граматиката.
Седнах си на чина и Ема започна да ме дразни.
- Май някой се изчервиии . - започна тя.
- Охх не започвай пак , моля те. - отговорих и аз.
Не бях в никакво настроение след като видях онази кучка Никол да му се натиска. Беше ужасна гледката. Часовете ни свършиха Кати предложи да отидем някъде да се разходим. Ние се съгласихме и тръгнахме. Решихме да отидем на центъра. По пътя видях Итън . Той ми помага от далече и ми се усмихна . Щеше да бъде гадно от моя страна, ако не му отговоря и му помахах.
Беше вече 20 часа и се прибрах вкъщи. Проснах се на леглото и започнах да си ровя в телефона. Имах една покана за приятелство . Момчето приличаше на Итън , но беше не възможно да бъде той. Дали? Попитах се аз. Няма шанс. Приех я и след няколко минути това момче ми писа. Искаше да се запознаем. Запознахме се , беше копие на "моя" Итън 🥰. След като спряхме да си пишем слязох доло при нашите и си говорихме. По едно време ми се доспа беше някъде към 22 : 30 взех си душ облякох си пижамата и пак се зарових в телефона. Разглеждах му снимките , много са сладки. Ще получа диабет .  
Не усетих как съм заспала , но се събудих да пия вода и с момчето което се запознахме ми беше писало...

Anything is possible Where stories live. Discover now