6 глава

12 1 0
                                    

Мат дойде бесен на бара и бутна Итън на земята.
- Ти не разбираш май от дума. - каза му Мат като започна да го удря с юмруци.
- Мат спри. - опитах се да ги разтърва един от друг. Нямаше полза. Очите ми се насълзиха, а гримът ми се разтече. Момичетата ме заведоха в тоалетната. Успокоиха ме измих останалата част от грима ми и излязохме. Момчетата бяха разтървани един от друг.
Мат и другите ни чакаха отвън. На излизане видях Итън целия в синини и кръв. Отместих поглед и го подминах. Честно казано вече не ми пука за него. Отващава ме.
Качихме се в колите и си отидохме. Мат не ми даде да се прибера и отидохме в тях.

Отидох в стаята му, и се сетих че нямам дрехи. Извиках го за да ми даде негова тениска.
- Ще ми свалиш ли ципа. - помолих го аз.
-Да принцесо. - усмихна се и се приближи бавно до мен.
Разкопча ми ципа бавно. После бавно свали и роклята. Останах по сутиен и бикини. Мат раби устните ни след това ме бутна на леглото. Продължихме със страстните целувки, като му дадох достъп да оплетем езиците си. Зацелува ме по врата. Аз изстенах. На едно място направи лилаво петно, а след това го облиза.

-Принцесо не искам да правим секс. Искам да те любя. - каза и постави целувка на устните ми.

- Твоя съм Мати. - казах.

Той се усмихна и застана над мен. Бръкна в бикините ми и докосна срамните ми части.

- Колко мокра ставаш.... под влиянието ми - каза.

- М - Мати - изстенах, защото докосна клитора ми.

- Шшш принцесо - каза и ме целуна.

Слезе надолу.  Постави няколко целувки на шията ми. С едно движение свали сутиена ми. Целуна мястото между гърците ми и издадох стон. Започна да ми смуче зърното, а другото да масажира. Изстенах от удоволствие.

- Сега е мой ред. - казах и ни обърнах.

-Тези няма да ти трябват. - казах и махнах бузата и панталоните му. Целунах цялото му лице и заслизах надолу. Целунах цялото му тяло. Стигнах до боксерите му.

Той ни преобърна.

- От тук поемам аз. - каза и махна бикините ми.

Облиза ми срамната част и аз изстенах силно.

- Ще те накарам да крещиш името ми любов. - каза и ме целуна страстно.

- Давай. - казах едвам едвам.

Той се изправи и измрънках, защото премахна топлината между нас. Заключи вратата и взе презерватив. Дойде и махна боксерите си. Сложи си го и влезе бавно в мен.

Anything is possible Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin