2 глава

18 1 0
                                    

Започнахме да си пишем и това продължи около час . Опознахме се .След това реших да си легна , защото беше доста изморителен ден за мен.

Сутринта станах малко преди алармата ми да звънне , взех си телефона и започнах да се ровя в него. Видях че има доста време докато трябва да тръгвам за училище. 

Взех си дълг душ . Направих си маска на лицето докато бях още по халат. Облякох се .
Реших да съм с тези дрехи:


Въързах си косата на висока опашка . Днес реших да не се гримирам много . Сложих си спирала , фон дю тен и червено червило. Вече бях готова . Слязох при нашите , те все още не бяха станали . Извадих си от хладилника един банан и го изядох докато не стане време да тръгвам.

По пътя звъннах на Кати за да я събудя . Каза ми че започва да се оправя . Вече бях пред тяхната къща и докато я чаках тя ме покани вътре. Седнах на леглото и и я гледах как се гримира и оправяше прическата си .

Изглеждаше така :

След като беше готова си взе нещо за из път и тръгнахме . Вече бяхме в училището и излязохме в коридора да си говорим . По едно време видях Итън да излиза от тоалетната . Казах на Кати да си мълчи и да си говорим нормално . Той мина покрай нас и ми се усмихна . Идеше ми да се разтопя . Много е сладък. 

Почнахме час и госпожата ни каза че имаме нови ученици в класа . Те са момчета . НОО . Си признавам че са   много  сладки . По принцип не се заглеждам толкова в момчета но това е изключение . Аз седях с Ема , а Кати стоеше с Мери .  Те май ни усетиха че си падаме по тях . Ние се направихме че не забелязваме . Но може би и те ни харесаха . Часът започна . Този час седнах с Катрин . За да ги пообсъдим малко . Аз си харесах Мат . Кати Тайлър , а Ема Зак . Не бяха лоши момчета.

Часовете вече бяха към края си и с Кати и Ема се уговорихме да излезем някъде на разходка . В този момент дойдоха момчетата .
- Здравейте дами . - поздравиха ни те .
- Здравейте и на вас момчета . - отвърнахме и трите.
- Искате ли да излезем да се разходим някъде . - попита Мат .
- Ние тъкмо щяхме да ходим в парка, ако искате елате с нас . - предложи им Кати .
- Хайде да отидем , и без това няма какво да правим . - каза Зак .

Най -накрая стигнахме в парка . Взехме си по един сладолед и седнахме не една пейка . Бяхме се наредили аз и Марк , Ема и Зак , Кати и Тайлър . Момчетата ни гледаха малко странно, мисля че и те ни харесват . Разходката продължи около час и половина беше много забавно . Момчетата ни изпратиха а после и те си отидоха .

Anything is possible Where stories live. Discover now