7 глава

21 1 0
                                    

Събудих се лежаща върху Мат. Част бе 12:30 Мат също спеше. Станах лекичко от него и го завих с едно меко одеяло.
Качих се в стаята ми и си взех дълъг душ. Бях готова слез 30 минути.

Слязох до доло. Мат се бе събудил и гледаше нещо в телефона. Отидох до плота на кухнята да си взема чаша вода. Седнах на дивана при Мат. Той ме обви в прегръдката си, а аз прокарах ръце по гърба му. Последва страстна целувка. Отделихме се когато въздуха ни спираше. Устните му са толкова меки. Искам още и още.

Мат :

Тръгнах към стаята си. Бела тръгна след мен. Спря точно пред стаята ми и ми каза че ще говорим, но не беше само разговор... Аз се съглъсих и казах добре и влязохме в стаята. Тогава тя се приближи до мен и ми прошепна,, искам те,, и ме целуна жадно. Тогава аз не издържах, метнах я на леглото и разкъса дрехите и, оставих я само по бельо. Целунах я по устните, започнах да целувам врата и, свалих и сутиена и започнах да целувам, засмуквам, галя и да си играя с тях.
После сложих сметана на гърдите и и започнах нежно и страстно и секси да ги засмуквам и целувам, стискай ги и тя стенеше под мен. След това махнах прашките и започнах да засмуквам, облизвам, галя, и да си играя с клиторчето и тя стенеше. Толкова ме възбуждаше че сложих още сметана и продължих да да я засмуквам и да пъхам пръсти в нея. Тя стенеше и викаше:
- Оооо да, давай бебчо така те искам. Искам важният ти език върху клиторчето ми. Искам те в мен. Искам те в мен, толкова си секси като го правиш така. И свърши  силно стенейки името ми.
Тогава тя каза сега ще ти покажа какво е удоволствие. Започна да ме целува по устните, продължи по врата ми като целуваше много страстно, даже остава ха следи.

Започна да целува гърдите ми и сложи сметана, като ги облиза целите и продължи надолу като целуваше до боксерите ми

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Започна да целува гърдите ми и сложи сметана, като ги облиза целите и продължи надолу като целуваше до боксерите ми. Свали ги и започна да го целува, облиза страстно и засмуква,лапа и повтаря ше колко е ми е голям и как ще го поеме целият. Казах добре и я хванах за гъстата и кестенява коса и започнах да я дърпам. Тогава тя изстена и каза че иска да поеме контрола. И го направи.
Качи се върху мен и ме обедна започна да ме язди като подивяла. Започна да ме язди здраво. Стенеше: Ооо да точно там, да точно така, ооо колко е хубаво.
Мале колко ме възбужда ооо майко, ще свърша. Караш ме да се побъркам толкова е приятно да го поема по цялата ти дължина в мен. Да бъде отгоре беше много я възбуждаше. Оставих я отгоре защото още повече ме възбуждаше. Жена да поеме контрол да се забавлява, да се наслаждаваме заедно на невероятния секс. Така изкарахме денят. Правихме много секс и беше супер секси и възбуждащо.

Anything is possible Donde viven las historias. Descúbrelo ahora